زهره ابوطالبیان روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صفایی مدتی را به دلیل مصدومیت سپری کرد و با وجود مصدومیت عملکرد خوبی را در میادین ملی و بین المللی به نمایش گذاشته است.
وی اضافه کرد: این بانوی تنیس روی میز همدان اگر به طور کامل از مصدومیت خارج شود و دوره بدنسازی خود را سپری کند، بدون تردید می تواند براحتی سهمیه المپیک را کسب کند.
این مربی مطرح تنیس روی میز کشور خاطرنشان کرد: صفایی هم اینک در مسابقات بین المللی کشور چک حضور دارد و تاکنون عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.
ابوطالبیان بیان کرد: صفایی در این رقابت ها توانست مقابل ورزشکار دارای رنکینگ 86 جهان از سنگاپور به برتری دست یابد و حتی مبارزه او با حریف قدرتمند روسیه با اختلاف ناچیز واگذار شد.
نائب رئیس هیات تنیس روی میز همدان افزود: در مجموع صفایی پس از آسیب دیدگی عملکرد به نسبت مطلوب داشته اما هنوز به 100 درصد آمادگی نرسیده و قطع به یقین به زودی شرایط ایده آل خود را بازخواهد یافت.
صفایی نابغه تنیس روی میز این استان دی ماه امسال قهرمان جوانان کشور شد.
این بانوی همدانی پاییز امسال نیز در مسابقات بزرگسالان با عنوان تور ایرانیان بر سکوی قهرمانی ایستاد و حالا در رده سنی جوانان نیز این عنوان را تکرار کرد.
موفقیت چشمگیر این بازیکن در ماه های اخیر سبب شد تا فدراسیون حمایت جدی از وی داشته باشد و عنوان نابغه تنیس روی میز را به او لقب دهد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.