محمد ابراهیم لاریجانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: برنامه ریزی برای راه اندازی دبیرخانه شبکه جهانی روستاهای هدف گردشگری در همدان در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در اجلاس (acd) و(unwto) که در همدان برگزار شد، ایجاد این دبیرخانه به تصویب رسیده است و اکنون پیگیر آن هستیم.
لاریجانی با بیان اینکه سال 2020 به عنوان سال روستا و اکوتوریسم نامگذاری می شود، افزود: یکی از طرح های مهم این سال ایجاد شبکه فوق است و تمام روستاهای گردشگری جهان در این شبکه عضو می شوند.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: ظرفیت ایجاد دبیرخانه شبکه جهانی روستاهای هدف گردشگری در همدان فراهم است.
همدان در سال 2018 میلادی به عنوان پایتخت گردشگری آسیا برگزیده شد و میزبان چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) و کنفرانس بین المللی گفت و گوی همکاری آسیایی (ACD) و چندین اجلاس جهانی دیگر بود.
نشست هم ‌اندیشی با حضور بیست عضو وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری در غرفه همدان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری برگزار شد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 23 تا 26 بهمـن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان 660شرکت ایرانی و 57 شرکت خارجی است.
بخش‌های مختلف مرتبط با گردشگری استان مانند جامعه هتل ‌داران، شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده گنجنامه، فرمانداری و شهرداری ملایر، شهرداری‌ همدان، انجمن بوم‌ گردی‌، انجمن سفره‌ خانه‌های سنتی و مجتمع خدماتی بین‌ راهی، فنی و حرفه ‌ای، دفتر خدمات مسافرتی سفر با ما در غرفه همدان حضور داشته و به معرفی ظرفیت های گردشگری همدان می‌پردازند.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.