مسعود ملکی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته اظهار داشت: در کنار برنامه های تدارک دیده شده، امروز در دومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نشست اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری(unwto) به میزبانی استان همدان با هدف ایجاد همبستگی و تعیین سیاستهای راهبردی اعضا برگزار می شود.
وی اضافه کرد: شرکت سیاحتی علیصدر پس از اخذ میزبانی نشست سازمان جهانی گردشگری در همدان چندین نشست تخصصی برگزار کرده و اینبار در این نمایشگاه میزبان نشست دیگری با اعضای ایرانی این سازمان است.
ملکی گفت: جذب گردشگر و معرفی بهتر ظرفیتهای گردشگری ایران هدف اصلی اینگونه نشستها است که شرکت علیصدر تاکنون در این راستا برنامه های متنوعی اجرا کرده است.
معاون گردشگری شرکت علیصدر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نیز حضوری فعال و اثر بخش داریم و در کنار دیگر پدیده های گردشگرپسند همدان، هنرمندانه به معرفی غار شگفت انگیز علیصدر می پردازیم.
ملکی با بیان اینکه غارعلیصدر جاذبه ای شگفت انگیز بین المللی است گفت: از مردم جهان برای دیدن این پدیده طبیعی خارق العاده و سفر به همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران دعوت می کنیم.
جامعه هتل داران، شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده گنجنامه، فرمانداری و شهرداری ملایر، شهرداری همدان، انجمن سفره خانه های سنتی، انجمن بوم گردی در قالب یک غرفه ازهمدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور دارند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 23 تا 26 بهمـن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان 660 شرکت ایرانی و 57 شرکت خارجی است.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.