احمد جمشیدیان روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به نظرم ساعت و تاریخ بازی ها باید همزمان باشد تا شائبه ای برای تیم ها ایجاد نشود ضمن اینکه نظارت بر فضای مسابقات نیز بیشتر صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در برخی از شهرها پشت نیمکت زمین قسمتی از فنس ها را باز نگه می دارند تا هر مواقع که لازم شد عده ای تماشاگرنما وارد زمین شوند و اتفاق های ناخوشایند را رقم بزنند.
جمشیدیان افزود: برخی از ورزشگاه ها نیز به پنالتی خیز بودن شهرت یافته و به همین دلیل مجبوریم به بازیکنان تاکید کنیم تا وارد محوطه جریمه تیم خود نشوند.
وی اظهار داشت: این اصرار به این خاطر است که برخی تیم ها نسبت به استخدام بهترین شیرجه روها اقدام می کنند و در طول 90 دقیقه بارها شاهد شیرجه زدن بازیکنان این تیم ها هستیم تا اینکه داور را تحت تاثیر قرار داده و پنالتی به سود خود رقم بزنند.
سرمربی پاس یادآور شد: جای تاسف است که هنوز برخی شهرها حتی بدون خوابگاه هستند و برای تامین محل اسکان تیم باید وقت و هزینه دوچندان کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات امسال نیز می توانست قبل از سال به پایان برسد و نیازی به تعطیلی نبود چرا که افزودن یک ماه به برگزاری رقابت ها بار هزینه ها را برای تیم ها افزایش داد.
جمشیدیان سطح فنی لیگ 2 امسال را به نسبت سال های قبل بسیار مطلوب تر دانست و گفت: امسال مربی مجرب و با دانش در هر 2 گروه حضور داشتند و بازیکنان نیز در سطح فنی بسیار مطلوب کار کردند.
وی مشکلات داوری در لیگ 2 را همچنان پابرجا می داند و می گوید: هر چند این اتفاق ها را در لیگ برتر نیز شاهد هستیم اما در مجموع به سلامت داوران ایمان دارم چرا که هنوز هم هستند داورانی که شرافت خود را زیر سوال نمی برند و با حداقل دستمزد کار می کنند.
سرمربی پاس تاکید کرد: در هفته های پایانی مسابقات نیز نقش داوری ها و میزبانی ها می تواند تاثیرگذار باشد و با این حال انتظار نظارت بیشتر را داریم.
جمشیدیان پخش نشدن مستقیم و تصویربرداری از رقابت های لیگ 2 را معضل دانست و گفت: شاید پخش زنده رقابت های لیگ 2 امکان پذیر نباشد اما سازمان لیگ می تواند تیم های میزبان را اجبار به فیلمبرداری از بازی ها کرده و نسخه ای از آن را در اختیار تیم میزبان، ناظر داوری و نماینده فدراسیون قرار دهند.
وی لیگ 2 را نیمه حرفه ای دانست و گفت: بهتر است مسابقات فشرده برگزار شود تا تیم ها متحمل هزینه کردن برای 10 ماه نشوند و امیدواریم حتی در 2 سال آینده لیگ 2 همچون لیگ یک و لیگ برتر در یک گروه برگزار شود چرا که با برگزاری 2 گروه ، در حق برخی تیم ها عدالت برقرار نمی شود.
سرمربی پاس با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیم خود گفت: پس از عبور از هفته ششم دور برگشت مسابقات، استراحت خوبی برای بازیکنان رقم خورد چرا که ما این مدت مدام بازی های خارج از خانه داشتیم و خستگی در تیم مشهود بود.
وی افزود: از این هفته بازی های سرنوشت ساز پاس شروع می شود و فرصت طلایی برای جهش گرفتن به صدر جدول در اختیار داریم.
وی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از تیم پاس شد و افزود: تمرکز تیم ما براساس امکانات و موجودی بازیکنان به سمت نتیجه گرفتن و جنگیدن تا آخرین بازی است و امیدواریم مسئولان نیز با درک شرایط نسبت به حمایت های لازم اقدام کنند.
تیم پاس هم اکنون با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی ها سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان میزبان آرمان گهر سیرجان هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.