مصطفی آزاد بخت روز چهارشنبه در جمع مدیران اجرایی اظهار داشت: رویداد مبارک 22 بهمن روح تازه ای به کالبد نظام اسلامی دمید.
وی ادامه داد: مردم به عنوان اصل و مبنا در نظام اسلامی، به ندای رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: ایران اسلامی دارای پشتوانه 250 هزار شهید است و با این پشتوانه راه پر پیچ و خم مقابله با نظام استکباری، ارتجاعی و صهیونیستی را پیش برده است.
آزادبخت بیان کرد: همزمانی آغاز مسئولیتم در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با دهه پنجم انقلاب را به فال نیک گرفته و امیدوارم این سربازی را به نحو مطلوب انجام دهم.
وی اضافه کرد: سیاست های استاندار همدان که نشات گرفته از سیاست های دولت تدبیر و امید است را با قوت پیگیری و اجرایی می کنم.
آزادبخت تعامل با مجموعه فرمانداران، تعامل و ارتباط موثر با مردم و اصحاب رسانه و پذیرفتن دیدگاه های انتقادی آنها را از جمله اولویت هایش عنوان کرد.
مصطفی آزادبخت با پیشنهاد سید سعید شاهرخی استاندار همدان و حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد.
در سوابق اجرایی آزادبخت فرمانداری اسدآباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و مدیرکل حراست استانداری همدان دیده می شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.