به گزارش روز یکشنبه ایرنا در متن این اطلاعیه آمده است: با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مومن استان در روز 22 بهمن، در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
مسیر راهپیمایی پیش بینی شده در شهر همدان، میدان حضرت امام راحل به سمت امام زاده عبدالله، بلوار کاشانی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی سینا و تجمع در امام خمینی(ره) است.
در صورت توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای یاد شده از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل می شود.
از ساعت هفت صبح تردد خودروهای شخصی از تمام خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی(ره)، میدان امام زاده عبدالله از میدان فلسطین بلوار زینبیه، میدان عین القضات از بلوار علویان، خیابان باباطاهر ورودی به سمت امام زاده عبدالله، از میدان امام زاده عبدالله به سمت بلوار کاشانی و تمام مسیر بلوار کاشانی، بلوار خواجه رشید تمامی مسیرهای منتهی به میدان آرامگاه بوعلی سینا و بلوار مدنی از بریدگی آخر ممنوع است.
همچنین از میدان جهاد، خیابان بین النهرین، نقاطع اورژانس در پاستور به سمت آرامگاه بوعلی سینا و میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید، خیابان شریعتی از سمت میدان امام ورودی به تقاطع خواجه رشید و همچنین تردد خودروهای حمل و نقل عمومی از زمان تجمع و شروع راهپیمایی تا پایان مراسم ممنوع است.
پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی جدا خودداری نمایند چراکه در صورت بی توجهی به این توصیه وسیله نقلیه راهی پارکینگ می شود.
به دلیل جلوگیری از بروز گره های ترافیکی، شهروندان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی نماید، پارک کنند.
تردد موتورسیکلت نیز همانند خودرو در بین راهپیمایان ممنوع است و در صورت بی توجهی به دستورات پلیس موتورسیکلت برابر قانون متوقف و به پارکینگ منتقل می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.