به گزارش ایرنا محمد کاظمی شامگاه یکشنبه در جشن کارگران انقلاب بخش جوکار در روستای «حسین آباد شاملو» ملایر افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می کنند که برای دفاع از انقلاب و نظام خود هرگز از پای نمی نشینند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در دنیا پرقدرت و سرافراز است و از پشتوانه بزرگ مردمی برخوردار است اظهار داشت: برای حفظ این انقلاب هزاران شهید تقدیم انقلاب شد.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به آغاز مبارزات ملت ایران از زمان انقلاب مشروطیت گفت: ملت ایران در ملی شدن صنعت نفت و کودتای 28 مرداد نیز حرکت های خوبی داشت، اما به واسطه نداشتن رهبری عموم پسند این حرکت ها به پیروزی نهایی نرسید.
کاظمی ادامه داد: در نهایت نهضت عظیم مردمی از خرداد سال 42 با رهبری فرزند فاطمه زهرا(س) امام خمینی(ره) آغاز شد و در سال 57 با پشتیبانی مردم و رهبری بی بدیل امام راحل این انقلاب به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه اگر پشتوانه مردمی و رهبری های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبود، یکی از صدها توطئه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام کافی بود بیان کرد: امروز ملت ایران با وجود تحمل تمامی سختی ها و دشواری های اقتصادی، باز هم پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند.
نماینده مردم ملایر در محلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب گفت: به طور قطع با تلاش و استفاده از توان و ظرفیت های انقلاب و نظام می توانیم از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور کنیم.
وی خدمات دولت و نظام به روستاها را قابل تقدیر خواند و برگزاری جشن اتمام گازرسانی به روستاهای استان همدان در آینده ای نزدیک را حاصل تلاش دولتمردان و به برکت پیروزی انقلاب دانست.
کاظمی با بیان اینکه دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی علیه ملت مظلوم و بی دفاع ایران تمامی ندارد خاطرنشان کرد: همانطور که بزرگان و ائمه(ع) ما در طول زندگیشان مظلوم بودند، ملت ایران نیز مظلوم اند و بدون دلیل در سختی قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: گناه ما این است که می خواهیم روی پای خود بایستیم و استقلال داشته باشیم و از کسی دستور نمی گیریم.
کاظمی تاکید کرد: این سختی ها و فشارهای اقتصادی نمی تواند به عظمت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی خدشه وارد کند و کشور ما هم اکنون در جهان دارای عزت است.
وی گفت: آمریکا از توان دفاعی و وجود جوانانی غیور در ایران می ترسد و ما به وجود این جوانان و سردارانی همچون سردار سلیمانی افتخار می کنیم.
به گزارش ایرنا، در ایام دهه فجر امسال بیش از 140 طرح عمرانی به اعتباری حدود چهار هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر بهره برداری و با عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.