به گزارش ایرنا، اکبررنجبرزاده روز دوشنبه در جمع مردم اسدآباد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا در چند ماه اخیر افزایش فشار و تحریم را در دستور کار خود قرار داده و اعلام کردند که نمی گذاریم جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را ببیند و با صراحت خواست خود را برای براندازی نظام بیان کردند.
وی با بیان اینکه تاریخ ایران سرشار از فراز و فرودهای بسیار است، افزود: همواره استقامت، پایداری و عزت رمز واژه‌هایی جدانشدنی در توصیف ملت شریف ایران بوده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر امسال با 40 سالگی انقلاب اسلامی مقارن شده و این تقارن را مردم به خوبی و شایستگی جشن گرفتند.
رنجبرزاده با اشاره به اینکه عدد 40 به دلیل جایگاه و معنی خود در فرهنگ اسلامی بیانگر تکامل و بلوغ فردی و جمعی است افزود: 40 ساله شدن انقلاب اسلامی نیزنشانه تکامل همه نهادها و دستگاه‌های مختلف نظام است و باید چهره‌ جدیدی از جمهوری اسلامی انتظار داشته باشیم.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 40 سالگی انقلاب با تاکید بر استمرار آرمان های والای انقلاب مانند عدالت، آزادی، استقلال، مردم‌سالاری، اخلاق ‌محوری، گردش نخبگان، کاهش فاصله مردم و مسئولان، دستاوردها و اقدامات مثبت نیز جلوه و بروز و ظهور واقعی پیدا کند.
وی اضافه کرد: در این 40 سال که با فراز و نشیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، خطاها و بحران‌ها جمهوری اسلامی رشد کرد و بالید از تجربه‌های ارزشمندی برخوردار شده و باید به عنوان چراغ راه برای آینده مورد استفاده قرار گیرد.
رنجبرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بیان کرد: امروز که شاهد رشد و بلوغ درخت تناور انقلاب اسلامی هستیم، بیشتر باور داریم که هر برگ از این درخت سرسبز، حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی صد‌ها هزار ایثارگر است که استقلال، عزت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آورده است.
مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی با مشت های گره کرده فریاد «مرگ برآمریکا» سردادند و در چهلمین بهار انقلاب یاد شهدا را گرامی داشتند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.