به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ملت ایران نان مقاومت خود را در چهل سال از عمر انقلاب می خورد و نمی گذارد نوحه سرایی های دشمن به جایی برسد.
وی خاطرنشان کرد: ما از این پس جشن پیروزی انقلاب را در منطقه شاهد هستیم که کشورهای منطقه و فرامنطقه ای و ملت آزادی خواه عالم برای چهل سالگی انقلاب جشن می گیرند و ملت ایران نیز جلودار این جشن است.
امام جمعه ملایر افزود: ملت ایران یک جشن ملی برگزار می کند تا آمریکا که عصبانی است، عصبانی تر شود و وظیفه داریم نگذاریم دشمن امیدوار باشد و به گذشته مان افتخار می کنیم و به آینده مان امیدوار هستیم.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به بروز خطرها و آسیب های جدی در هر انقلابی، دنیاپرستی را عامل ارتجاع و دست کشیدن از دین دانست و گفت: این مشکل متوجه هر انقلابی حتی انقلاب پیغمبراسلام(ص) هم شده است و مشکل در انقلاب نماهایی بود که اطراف پیغمبر(ص) را گرفته بودند.
وی عوامل نفوذی بیگانگان را عامل بیرونی ارتجاع عنوان و تاکید کرد: ما تجربه 14 قرن انقلاب نبوی را داریم و در حالیکه امروز ابزار شناخت نفوذ فراوان است، باید دشمن را بشناسیم و به آن اعتماد نکنیم.
خطیب جمعه ملایر همچنین به 19 بهمن سالروز اعلام همبستگی نیروی هوایی ارتش با امام(ره) اشاره و دیدار هر ساله نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب را تجدید بیعت دوباره با امام خمینی(ره) دانست و افزود: امام راحل در پرتو انقلاب همه ناممکن ها را ممکن کرد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: اگر همانند سال های نخستین پیروزی انقلاب باشیم، به طور قطع خدا با ما است و تمامی توطئه های دشمنان در تحریم ها می شکند و ناکام می ماند.
وی خواستار تصمیم گیری درست مسئولان در حوزه اقتصادی در شرایط کنونی کشور شد و بیان کرد: در مقابل دشمن باید مقتدرانه ظهور و بروز کنیم و اقتداری که امروز از مسئولان در برخی مواقع دیده می شود، آن را از انقلاب امام(ره) به ارث برده اند.
امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه باید همچنان پرچمدار این اقتدار در عرصه بین المللی باشیم به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروهای هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: به گفته آمریکایی ها آنها به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما باید بدانند که این آرزو را همانطور که گذشتگانشان به گور بردند، ترامپ و همدستانش نیز به گور خواهند برد.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 در 20 بهمن ماه، این عملیات را یکی از موفق ترین عملیات ها در دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: این عملیات در بسیاری از کشورها به عنوان یک تِز موفق تدریس می شود.
وی همچنین به عفو 50 هزار تن از زندانیان در چهل سالگی انقلاب طبق دستور رهبر معظم انقلاب اشاره و این اقدام شایسته رهبری را یک سند ماندگار از رأفت جمهوری اسلامی ایران دانست.
حجت الاسلام برقراری ضمن تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و لزوم برگزاری باشکوه آیین عزاداری در این روز، به سالروز رحلت جانگداز «آیت الله میرشاهولد» رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر در 21 بهمن ماه اشاره و اظهار داشت: 21 بهمن روز ملی ملایر باید به تصویب برسد، این یک خواسته قانونی است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.