آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: کشورهای اروپایی در سال میلیاردها دلار اسلحه برای کشتار ملتهای مظلوم جهان هزینه کرده و با داشتن بمب اتم آغازگر بسیاری از جنگهای نابرابر در کشورهای مسلمان هستند، اما از اندک موشک و سلاح های دفاعی ایران احساس خطر می کند.
امام جمعه همدان تاکید کرد: ملت ایران باید مانند همیشه هوشیارو بیدار باشند و فریب اروپا را نخورند.
آیت الله طه محمدی با گرامیداشت چهلمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی، گفت: این پیروزی حاصل زحمت همه اقشار مردم ایران بود و اینکه عده ای در پی سهم خواهی باشند و انقلاب را متعلق به خود بدانند، درست نیست.
وی اضافه کرد: در پیدایش انقلاب، مبارزه با جنگها، خنثی کردن فتنه ها و پشت سر نهادن هزاران بلا، ارتش، سپاه، بسیج، آزادگان ، جانبازان و همه ملت سهیم هستند اما نقش عنصر ولایت و رهبری از همه مهمتر و با ارزش تر است.
امام جمعه همدان گفت: ولایت فقیه ملت را از پراکندگی و آشفتگی نجات داد و تا امروز صدها قوم را یکپارچه و متحد کنار یکدیگر قرار داده است.
آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: در چهل سالگی انقلاب این قوام و اتحاد بسیار نمود و جلوه دارد به طوریکه با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم و تفرقه افکنی دشمنان مردم پابرجا ایستاده و حامی انقلاب هستند.
وی با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب گفت: هیچ مکتبی به غیر از مکتب اهل بیت (ع) نمی توانست جوانانی انقلابی پرورش بدهد که در برابر توپ و گلوله با شجاعت و جسارت بایستد و جان فشانی کند.
امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه پیوند بین مردم ایران هر روز قوی تر و ناگسستنی می شود گفت: این در هم تنیدگی هرگز با توطئه های شیطانی دشمنان متلاشی نمی شود و آمریکا و اروپا این را آویزه گوششان کنند.
آیت الله طه محمدی با هشدار به خانواده ها یادآوری کرد: والدین، فرزندان را از گزند فضای مجازی و تبلیغات مخرب و جذاب غربی حفظ کنند تا انقلاب اسلامی محفوظ بماند.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان بر پا می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.