به گزارش ایرنا مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر روز چهارشنبه در این آیین با بیان اینکه مرحله دوم بهسازی روستای «زمان آباد» به مساحت 10 هزار متر مربع اجرا شد افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای مرحله دوم بهسازی این روستا از محل قیر رایگان و با مشارکت دهیاری ها انجام شده است.
داود سوری با اشاره به اختصاص سه هزار و 900 قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن ملایر گفت: 64 طرح آسفالت روستایی را از محل این قیر رایگان اجرا کردیم.
مدیر بنیاد مسکن ملایر ادامه داد: 53 درصد طرح های هادی و بهسازی روستایی در این شهرستان در 113 روستای دارای سکنه در مرحله نخست اجرا شده است.
سوری با بیان اینکه تاکنون مرحله نخست بهسازی در 71 روستای ملایر به اتمام رسیده است افزود: از این تعداد بهسازی مرحله دوم 32 روستا آغاز شده است.
وی بیان کرد: تاکنون 6 هزار و 350 تن قیر رایگان در اختیار این شهرستان قرار گرفته است که 64 طرح آسفالت در روستاهای ملایر اجرا شده است.
سوری یادآور شد: از تعداد 162 روستای بالای 20 خانوار تاکنون 113 روستا با اعتبار 360 میلیارد ریال مشمول اجرای طرح هادی و بهسازی شده اند که معادل 69 درصد روستاهای بالای 20 خانوار است.
به گزارش ایرنا، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عملیات اجرایی مرحله نخست طرح هادی و بهسازی روستایی در هشت روستای این شهرستان با اعتبار 6 میلیارد ریال آغاز می شود.
همچنین طرح بهسازی و آسفالت روستایی 6 روستای ملایر در ایام دهه فجر با اعتبار 20 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.