به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در این آیین بیان کرد: برای تاسیس این شعبه در اسلامشهر آق گل زحمات زیادی کشیده شد که با همکاری بانک مرکزی و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و مدیر شعبه بانک کشاورزی استان این اقدام محقق شد.
محمد کاظمی با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر اینکه توسعه شعب برای هر بانکی در سراسر کشور ممنوع است گفت: با این وجود تلاش زیادی در 2 سال و نیم صورت گرفت تا امروز شاهد تاسیس این شعبه در اسلامشهر آق گل باشیم که به تازگی به جمع شهرهای کشور پیوسته است.
وی شرط بقای این شعبه در اسلامشهر آق گل را فعال بودن آن دانست و خطاب به مردم این شهر تاکید کرد: تمامی عملیات بانکی، پس اندازها و دریافت تسهیلات خود را از طریق این بانک انجام دهید تا این شعبه فعال و قابل توسعه باشد.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روزهای نخستی که روستای اسلام آباد به شهر تبدیل شد، تاسیس یک شعبه بانک، اجرای روشنایی بلوار ورودی شهر و سایر اقدامات از خواسته های مهم مردم اسلامشهر آق گل بود که هم اکنون محقق شد.
حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه تمامی طرح های عمرانی این شهر در ایام دهه فجر طرح های قابل افتتاح و به برکت های چهل سالگی انقلاب است ادامه داد: با تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان شاهد تحقق مطالبات مهم اسلامشهر آق گل هستیم.
وی همچنین بانک کشاورزی را یکی از شعبه های بانکی فعال، آبرومند و خدمات رسان در سطح کشور و استان همدان دانست و از اهالی اسلامشهر آق گل درخواست کرد: برای فعال شدن این شعبه بانکی نهایت تلاش خود را به کار گیرید.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان نیز با تقدیر از نمایندگان ملایر در پیگیری تاسیس این شعبه در اسلامشهر آق گل بیان کرد: با وجود محدودیت ها مجوز این شعبه در اسلامشهر آق گل در آستانه چهل سالگی انقلاب اخذ و راه اندازی شد.
هوشنگ حیدرنژادیان چهل سال عزت و استقلال، شکوه و خودباوری و چهل سال خودکفایی و قطع وابستگی را افتخاری برای ایران دانست و افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب ورود به چهل سالگی به معنای پیر شدن انقلاب نیست، بلکه به معنای پختگی و تکامل انقلاب است.
وی با اشاره به جایگاه بانک کشاورزی در توسعه در تمامی ابعاد بخش کشاورزی به عنوان محور استقلال بیان کرد: بانک کشاورزی در جاهایی حضور دارد که برای کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم روستا، توسعه سطح زندگی و کمک به ارتقای درآمدهای مردم روستاها اقدامات اثرگذاری داشته است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: در حوزه اشتغال پایدار روستایی که یکی از اولویت های دولت است، امسال از 923 میلیارد ریال اعتباری که به استان همدان ابلاغ شد، 100 درصد آن جذب شده است.
حیدرنژادیان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 28 هزارو 370 فقره تسهیلات با مبلغ بیش از هشت هزار میلیارد ریال در سطح استان همدان پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، شعبه بانک کشاورزی اسلامشهر آق گل با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در ششمین روز از ایام دهه فجر راه اندازی شد.
استان همدان دارای 50 شعبه بانک کشاورزی است که از این تعداد 14 شعبه روستایی است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.