به گزارش ایرنا روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: به چهل سال گذشته انقلاب افتخار می کنیم، چراکه تمامی موفقیت های امروز مرهون دستاوردهای چهل ساله انقلاب است.
وی افزود: با همان توان و قدرت بیشتر و با افتخار به گذشته، به آینده با امید فکر می کنیم تا بتوانیم کارهای بزرگتری را انجام دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان این اینکه شاخص های ایران در حوزه های مختلف قابل مقایسه با کشورهای همجوار و حتی کشورهای پیشرفته نیست بیان کرد: امروز ایران قدرت برتر منطقه و فرامنطقه ای است.
عراقی بهره مندی روستاهای بالای 10 خانوار استان همدان از نعمت برق و بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و ادامه داد: هم اکنون 76 درصد از روستاها و صد درصد شهرهای استان همدان از آب شرب سالم بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه به یُمن چهل سالگی انقلاب تمامی روستاها از آب شرب بهره مند هستند افزود: تمامی روستاهای استان آسفالته و راه های ارتباطی چهار بانده است و راه آهن همدان به تهران، همدان به کرمانشاه و ملایر به کرمانشاه اجرایی شده و راه آهن همدان به ملایر نیز در دست احداث است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب و در ایام دهه فجر امسال، 797 طرح عمرانی در استان همدان با اعتبار 14 هزارو 610 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
عراقی اظهار داشت: از این تعداد 701 طرح با اعتبار هشت هزارو 790 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی 90 طرح با اعتبار پنج هزارو 820 میلیارد ریال در سطح استان آغاز شد.
وی یادآور شد: در شهرستان ملایر نیز 58 طرح عمرانی شاخص با اعتبار یک هزارو 810 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که با طرح های دهیاری های این شهرستان به 140 طرح رسید.
عراقی افتتاح 2 واحد بزرگ فروسیلیس، چهار نیروگاه خورشیدی، بیمارستان 82 تختخوابی بهار، مجتمع فولاد راد و چندین طرح عمرانی و اقتصادی با حضور معاون اول رییس جمهوری، استاندار همدان، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان کشوری و استانی را از دیگر اقدامات مهم در دهه فجر امسال برشمرد.
وی گفت: در چهل سالگی انقلاب بیشتر طرح هایی که در استان همدان داشتیم، طرح های قابل افتتاح بود و طرح های کلنگ زنی بیشتر مربوط به بخش خصوصی بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه دولت برای اتمام و بهره برداری از طرح های نیمه تمام اعتبار خوبی اختصاص داد بیان کرد: در این راستا در دهه فجر امسال شاهد حجم بالایی از طرح های قابل افتتاح در سطح استان بودیم.
به گزارش ایرنا، همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر بیش از 10 طرح عمرانی با اعتباری حدود 213 میلیارد و 196 میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر بهره برداری شد
این طرح ها شامل افتتاح 2 باب مدرسه بنیاد برکت، فاز دوم بهسازی روستای زمان آباد، زمین چمن مصنوعی جوکار، سالن غذاخوری دبیرستان خیام جوکار، افتتاح مخزن آبرسانی روستای حسین آباد شاملو، افتتاح روشنایی بلوار اسلامشهر آق گل، راه اندازی شعبه بانک کشاورزی اسلامشهر آق گل و افتتاح آبشار بام ملایر است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.