به گزارش ایرنا ابوالقاسم الماسی شامگاه یکشنبه در نشست چهل سالگی انقلاب، آموزش و پرورش و سرمایه اجتماعی افزود: در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های علمی، فناوری، پزشکی، آموزشی و نظامی دستاوردهای بسیاری به دست آوردیم و در برخی از این حوزه ها در منطقه و حتی دنیا رتبه اول را داریم.
وی با بیان اینکه دشمنان با بزرگنمایی ضعف ها، به دنبال تخریب چهره انقلاب هستند اظهار داشت: امروز جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب محسوب می شوند، جوانانی که محصول انقلاب هستند و جنگ را مدیریت کردند.
الماسی ادامه داد: تمام پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها حاصل تلاش این جوانان است.
وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حاصل این انقلاب است تاکید کرد: دشمن با برنامه ریزی دقیق به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است.
وی اضافه کرد: دشمنان ما در این چهل سال تمام هم و غم خود را گذاشتند تا انقلاب ما را سرنگون کنند، اما به لطف خدا و همت مردم و تدبیر نظام توطئه آنها بی سرانجام مانده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: ترور سرمایه های انقلاب، جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و توطئه هایی نظیر هدف قراردان هواپیمای مسافربری ما، از نمونه های تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم بوده است.
الماسی با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی شرایط مناسبی نداریم تاکید کرد: جامعه ما بر اساس آموزه های دینی مدیریت می شود و باید احزاب در حوزه های مبارزه با مواد مخدر، طلاق، اشتغال و ازدواج به مسئولان کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: اگر نگاه جامعه تغییر و بینش مردم رشد پیدا کند بسیاری از مشکلات کشور از بین می رود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.