به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در شیرهای تخلیه این تانکر پلمپ شده بود افزود: بررسی بارنامه ها و اطلاعات ضد و نقیض راننده و سرنشین کامیون، ماموران را مجبور به بررسی کارشناسی محموله کرد
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: راننده مدعی بود محموله را از استان های غربی به مقصد مرکز کشور بارگیری کرده است.
سردار کامرانی صالح افزود: اما در تحقیقات قاچاق بودن این کالا محرز و 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز کشف شد که در این ارتباط 2 متهم بازداشت شدند.

**دستگیری سارق
فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو و کشف سه فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 13 عین القضات خبر داد.
سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در محدوده مرکزی شهر و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری 13 عین القضات قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با به کارگیری شگردهای پلیسی و انجام تحقیقات، فردی را در این خصوص شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: ماموران متهم را در یکی از محلات شهر در حالی که قصد سرقت از یک دستگاه سواری پراید را داشت دستگیر کردند.
سرهنگ باقری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، 2 دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف و متهم برای بررسی تخصصی جرایم و کشف سرقت های احتمالی دیگر به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان منتقل شد.
وی از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان سراغ خودروهایی می روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

**کشف برنج قاچاق
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان حین کنترل خودروهای عبوری در محور تویسرکان - کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد معصومی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون، پنج تن برنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش بیش از 500 میلیون ریال کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: در ماموریت دیگری نیز با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، 2 مالخر اموال مسروقه که به صورت حرفه ای اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می کردند دستگیر شدند.
سرهنگ معصومی افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهمان، 200 متر سیم برق، یک دستگاه اره برقی، یک عدد جعبه آچار، یک دستگاه دوخت گونی، یک دستگاه دینام و استارت تراکتور، سه دستگاه پمپ کف کش و وسایل بسیاری از موتورسیکلت های اسقاط شده کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.