رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 121 ورزشکار از شهرهای مختلف همدان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.
مرتضی خدابنده لو افزود: در این رقابت ها و در بخش نوجوانان تیم های رزن، تویسرکان و باشگاه سلطان همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی بیان کرد: در رده سنی جوانان پدافند هوایی قهرمان شد، باشگاه حیدر همدان بر سکوی دوم ایستاد و کرفس قروه درجزین سوم شد.
خدابنده لو اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز لالجین عنوان قهرمانی را کسب کرد، باشگاه سبلان همدان جایگاه دوم را به دست آورد و باشگاه فروتن همدان نیز سوم شد.
وی با اشاره به نتایج انفرادی این دوره از مسابقات گفت: در رده سنی نوجوانان امیرحسین عزیزی در وزن 52 کیلوگرم، محمدرضا صفری در وزن 56 کیلوگرم، علیرضا حق پور در وزن 60 کیلوگرم، محمد حسام فخری در وزن 67.5 کیلوگرم، امیرحسین زین العابدینی در وزن 75 کیلوگرم، رضا فلعه گری در وزن 82.5 کیلوگرم، مهرداد سوری در وزن 90 کیلوگرم، امیررضا ملیحی در وزن یکصد کیلوگرم، کمیل مظفری در وزن 110 کیلوگرم، علیرضا زارعیان در وزن 125 کیلوگرم و یونس عظیمی در وزن 140 کیلوگرم عنوان های قهرمانی را به دست آوردند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان نیز محمدمتین خسروی در وزن 52 کیلوگرم، محمد حیدری پرند در وزن 56 کیلوگرم، مهدی قهار در وزن 60 کیلوگرم، محمدرسول نادری در وزن 67.5 کیلوگرم، امیرمحمد عروجی در وزن 75 کیلوگرم، اصغر میرزایی در وزن 82.5 کیلوگرم، امیر پناه آبادی در وزن 90 کیلوگرم، مصطفی اله قلی در وزن یکصد کیلوگرم و میلاد ساعتی نوری در وزن 110 کیلوگرم برسکوی قهرمانی ایستادند.
خدابنده لو یادآور شد: همچنین در رده سنی بزرگسالان عباس جباری شبان در وزن 56 کیلوگرم، امیرحسین سعیدی نیک در وزن 60 کیلوگرم، محمدرسول نادری در وزن 67.5 کیلوگرم، علی اوسط محمدی در وزن 75 کیلوگرم، مهران حسن خانی در وزن 82.5 کیلوگرم، روح الله حبیبی خلق در وزن 90 کیلوگرم، محمد کاشفی در وزن یکصد کیلوگرم، سامان رضایی در وزن 110 کیلوگرم و مسعود کاشفی در وزن 125 کیلوگرم حایز رتبه های برتر شدند.
وی افزود: در رده سنی پیشکسوتان مسعود بقایی در وزن 52 کیلوگرم، بهروز گلزاری در وزن 56 کیلوگرم، حسین عقیلی در وزن 60 کیلوگرم، علی کرم بیات در وزن 67.5 کیلوگرم، اسماعیل هاشمی در وزن 75 کیلوگرم، رضا زنگنه در وزن 82.5 کیلوگرم، علی عبدالهی در وزن 90 کیلوگرم، مرتضی نوش فر در وزن یکصد کیلوگرم، غلامرضا آشنا در وزن 110 کیلوگرم ، بهزاد نجفی در وزن 125 کیلوگرم، ابوالقاسم ملک زاده در وزن 140 کیلوگرم و کریم کلکیان در وزن به اضافه 140 کیلوگرم مقام های نخست را به دست آوردند.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.
همدان دارای 10 هزار ورزشکار در رشته های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.