به گزارش ایرنا سرهنگ سید جواد حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: وجود تحریم ها، تهدیدها و هجمه های دشمنان نشان از این دارد که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بسیار قوی و مستحکم است.
وی با بیان اینکه هر روز بر قدرت، عزت و عظمت ایران افزوده می شود اظهار داشت: دشمن در دوران های مختلف پیروزی انقلاب در این خیال واهی بود که با طرح دسیسه ها و فتنه های مختلف دیگر انقلابی نخواهد بود.
سرهنگ حسینی بیان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان در تحلیل های خود بر این فکر بودند که انقلاب بیشتر از 6 ماه دوام نمی آورد، اما امروز انقلاب به پشتوانه مردمی، خون پاک شهدا و رهبری های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به جایگاه واقعی خود رسیده است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی در سراسر کشور و همزمان 10 هزارو 40 طرح در استان همدان از طریق ویدئو کنفرانس گفت: تعدادی از این طرح ها نیز مربوط به ملایر است.
سرهنگ حسینی اضافه کرد: همزمان با ایام دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه(س)، حدود 250 عنوان برنامه در این ایام در سطح شهرستان ملایر اجرا می شود.
وی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب، یادواره های شهدا، افتتاح خانه محرومان، اهدای جهیزیه به نیازمندان، توزیع بسته های حمایتی و سبد غذایی به نیازمندان، برگزاری جلسه های متعدد با دستگاه های مجری طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی و دیدار از خانه سالمندان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
سرهنگ حسینی همچنین به برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات هنری، فرهنگی و ورزشی با موضوع دستاوردهای انقلاب، تهیه پوشاک و نوشت افزار و حمایت از کارآفرینان و برگزاری جلسه های متعدد در این زمینه با دستگاه های مرتبط در ایام دهه فجر اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه(س) برنامه های متناسب با این ایام همچون یادواره های شهدا؛ آیین های سوگواری و برگزاری نشست های سبک زندگی فاطمی برگزار می شود.
سرهنگ حسینی با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: هر کجا نیاز باشد به کمک دستگاه های اجرایی می رویم و در کمک به مردم و دولت برای اجرای طرح های متعدد به جد پای کار هستیم.
وی در عین حال خواستار حضور جدی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و بیان کرد: در چهل سالگی انقلاب باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت و عظمت انقلاب و نظام را در دفاع از ارزش های اسلام و آرمان های امام(ره) و شهدا به نمایش بگذاریم.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن ماه به عنوان دهه مبارک فجر نامگذاری شده است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.