رییس سازمان بسیج مستضعفین در این آیین که به صورت ویدئو کنفرانس بود اظهار داشت: این طرح ها قرار است در مدت چهار تا 6 ماه تکمیل و بهره برداری شود.
سردار غلامحسین غیب پرور افزود: هم اینک نیروی مقاومت بسیج در بخش های مختلف در حال ارایه خدمات به مردم اقصی نقاط کشور است.
وی اظهار داشت: ملت ایران در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیرند که دشمنان می خواستند چهل سالگی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتد.
سردار غیب پرور ادامه داد: فرزندان بسیجی این ملت بزرگ هم اینک در چهل سالگی انقلاب درصدد ارایه یک هدیه بزرگ به این ملت هستند که آن اجرای ٤٠ هزار طرح عمرانی است.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز در این آیین در جمع مدیران استان همدان بیان کرد: یک هزار و 40 طرح عام المنفعه توسط بسیج در این استان اجرا می شود.
سردار مظاهر مجیدی افزود: برنامه سه ساله استان در حال تدوین است و مقر شده در راستای این سند طرح های محرومیت زدایی بسیج هم پیش بینی شود.
وی اضافه کرد: شماری از طرح های محرومیت زدایی بسیج هم اینک در حال اجرا است و تعدادی طرح های جدید نیز از این دهه آغاز می شود.
فرمانده سپاه استان همدان ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت های بسیج مشارکت دادن مردم در اجرای طرح ها است چرا که در این صورت شاهد اثر بخشی خواهیم بود.
سردار مجیدی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران، منابع استانی و همیاری مردم تامین می شود.
وی اضافه کرد: شعار دهه فجر امسال افتخار به گذشته و امید به آینده انتخاب شده و باید با امید آفرینی به این ملت بزرگ و فهیم خدمت رسانی کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.