به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه «حاج حسن فرهادی فر» ملایر افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است که آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و اصول اولیه انقلاب را بازخوانی کنیم.
وی با بیان اینکه شکل گیری انقلاب بر محور اسلام خواهی، استقرار مردم سالاری دینی، رهایی از سلطه و استبداد بیگانگان و استقرار نظام جمهوری اسلامی استوار بود بیان کرد: در طول 40 سال با ایستادگی بر همان آرمان ها و اصول انقلاب به پیروزی رسیدیم و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.
فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: ملت ایران با تحمل سختی ها، تحریم ها، جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی حول محور رهبر معظم انقلاب همچنان بر همان آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی پایبند است و از نظام، انقلاب و کشور دفاع می کند.
فتحی گفت: در حال حاضر که در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن معیشت و اقتصاد ما را هدف قرار داده و در صدد جدایی مردم از مسئولان و نظام است، به طور قطع با وحدت و همدلی می توانیم از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
وی با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار ملت و نظام جمهوری اسلامی است تاکید کرد: دانش آموزان و نسل جوان ما باید بدانند که جوانان، روشنفکران و رهبران دینی ما بر مبنای چه اصول و معیاری حرکت کردند و با رهبری امام(ره) و ایستادگی ملت ایران، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
معاون استاندار همدان اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش مسئولان کشور و در راس آن دولت تدبیر و امید از این پیچ سخت تاریخی نیز با موفقیت عبور می کنیم.
فتحی مهمترین دستاورد انقلاب را مردم سالاری دینی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، داشتن حق تعیین سرنوشت و اداره امور کشور با اتکا به آرای مردمی عنوان کرد.
وی با اشاره به خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف، طرح تحول نظام سلامت را یکی از شاهکارهای دولت در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: تاکنون از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

** انقلاب جای نااهلان نیست
امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای استقلال کشور بدون وابستگی به شرق و غرب و مبارزه با طاغوت شکل گرفت افزود: هدف انقلاب بیرون کردن نامحرمان و بیگانگان بود و امروز برای نااهلان جایی در انقلاب نیست.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری اظهار داشت: هدف از انقلاب اسلامی این بود که نظامی استقرار پیدا کند که هیچ فسادی در آن نباشد و هم اکنون که چهل سال از عمر انقلاب می گذرد و ولی فقیه در راس این نظام است، هیچگونه عیب و نقصی بر ولی فقیه گرفته نشده است.
وی گفت: این برای ملت ایران افتخاری بزرگ است که ولی فقیهی دارد که مطیع امر خدا و حافظ دین خداست و در مقابل وسوسه های شیطانی می ایستد.
حجت الاسلام برقراری گسترش آموزش و پرورش و افزایش تعداد دانش آموزان را از افتخارات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی زمینه ها موفق عمل کرده است.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با نظام طاغوت قابل مقایسه نیست، واگذاری اداره امور کشور به دست مردم با اتکا به آرای مردمی و مردم سالاری دینی را از برکت های انقلاب دانست و گفت: جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است و اختیارات به مردم واگذار شده است.
امام جمعه ملایر همچنین به 12 بهمن مصادف با اول فوریه به عنوان «روز جهانی حجاب» اشاره و اظهار داشت: بانوان با حجاب در شکل گیری انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کردند و فرزندان انقلابی تربیت یافته در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.
مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: با رشادت های مردم، شهدای انقلاب و رهبری های امام راحل(ره) این انقلاب به پیروزی رسید تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم و به تحصیل بپردازیم.
هادی سلگی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از 98 درصد از جمعیت دانش آموزی این شهرستان باسواد و در مدارس مشغول به تحصیل هستند و در دورترین نقطه ملایر نیز مدرسه با 2 دانش آموز هم دایر است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دومین روز از ایام دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی ملایر در دبیرستان دخترانه «حاج حسن فرهادی فر» نواخته شد.
همچنین نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای دانش آموزان این دبیرستان نیز با حضور مسئولان این شهرستان گشایش یافت.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.