عباس صوفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راه اندازی سامانه ارتباطی 137 نشان دهنده پاسخگویی شهرداری همدان به مردم است.
وی با بیان اینکه این مرکز هم اینک به صورت آزمایشی در پل رسالت فعالیت دارد ادامه داد: 10 اپراتور مستقر در این محل به صورت 24 ساعته پاسخگوی شهروندان هستند.
شهردار همدان بیان کرد: تمامی پرسنل شهرداری به جز پرسنل خدماتی و اداری با این سیستم در ارتباط هستند که شامل یک هزار 600 تن می شوند.
صوفی اضافه کرد: در صورت تماس شهروندان با این سامانه، اپراتورها به صورت آنلاین پاسخگو بوده و اورژانسی مطالبات را پاسخ می دهند.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه دوم پل غدیر دهه فجر آغاز می شود ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی برای کاشت درخت و گل، شماری از پارک ها از جمله بوستان های واقع در منطقه منوچهری، آیین روشن حصار مطهری و گلها در پردیس بهره برداری می شود.
شهردار همدان بیان کرد: هم اینک 185 طرح شهرداری در نقاط مختلف همدان در حال اجرا است که بخش زیادی از آنها تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.
صوفی این طرح ها را شامل پارک ولایت، پل سردار شهید همدانی، پل غدیر و انتقال آب های سطحی میدان 9 دی به رودخانه باغ بهشت عنوان کرد.
وی ادامه داد: قطعه شمالی بلوار ارم شهر همدان نیز تا پایان امسال و قطعه جنوبی آن سال آینده بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا، 707 طرح با اعتبار هشت هزار و 790 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 2 هزار و 770 تن دهه فجر امسال بهره برداری شده همچنین عملیات اجرایی 90 طرح جدید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری پنج هزار و 820 میلیارد ریال و ایجاد 956 فرصت شغلی آغاز می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.