حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان تهذیب همدان بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش انقلابی، جوانانی تربیت شدند که با کشورهای بزرگ دنیا رقابت می کنند.
وی افزود: مشکل ما با استکبار و آمریکا ثروت، قدرت و کینه نیست بلکه آن ها اعتقاد دارند که مردم ایران نباید شهروند درجه یک دنیا باشد و همیشه باید در همه زمینه ها فرمان بر آمریکایی ها باشند.
حاجی بابایی با اشاره به اینکه انقلاب ما مبتنی بر اهل بیت (ع) بود اظهار داشت: امروز کشور ایران به اعتبار انقلاب اسلامی موفقیت های زیادی در دنیا به دست آورده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: جایگاه ایران از لحاظ نیروهای انسانی با 40 سال پیش قابل قیاس نیست و میلیون ها جوان در کشور داریم که در زمینه های علمی، موشکی و پزشکی پای این انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای موشک تولید کرده که اگر اراده کند می تواند هر نقطه از خاورمیانه را هدف قرار دهد.
حاجی بابایی با اشاره به اینکه آمریکا در همه زمینه ها از ما شکست خورده است و دیگر در منطقه جایگاهی ندارد بیان کرد: امروز آمریکا و سایر کشورها، به دلیل جایگاه علمی و آموزشی ایران در هراس هستند.
وی با تاکید بر اینکه ایران در زمینه های آموزش و پرورش قدم های بلندی برداشته است اضافه کرد: امروز در این کشور هرکس از هر طبقه ای اراده کند، می تواند تا مراحل تکمیلی ادامه تحصیل دهد؛ و در دور افتاده ترین روستاها نیز از خدمات آموزش و پرورش بهره ببرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 40 سال گذشته جایگاه معلم در خور شان انقلاب ارتقا پیدا نکرده است.
وی معتقد است که ما معلم ها برخی از این مسئولان را به خوبی تربیت نکردیم چراکه برخی از مدیران با فهم انقلاب و شهدا فاصله دارند.
حاجی بابایی ادامه داد: تربیت انقلابی یعنی کسی که 50 سال هم در جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرد، نباید زندگی اشرافی داشته باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جشن امروز و پیام 22 بهمن، به استکبار جهانی و کسانی که چشم طمع به ایران اسلامی دوخته اند ثابت می کند که این انقلاب به پشتوانه مردم پایدار است.
امیر خجسته افزود: درخت تنومند انقلاب با خون 240 هزار شهید، 900 هزار جانباز و 54 هزار آزاده آبیاری شده است تا امنیت کشور تامین شود.
وی اظهار داشت: شهدا با جان و خون خود این درخت را تنومند کردند تا امنیت را به عنوان یکی از میوه های خود به مردم هدیه کنند.
خجسته عنوان کرد: امنیت ایجاد شده در جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای انقلاب است که موجب امنیت منطقه نیز شده است.
وی با اشاره به اینکه امنیت کشورهای منطقه خاورمیانه به ایران بستگی دارد ادامه داد: جوانان انقلابی ما در دنیا نقش آفرینی می کنند و امید مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت تاکید کرد: مردم ما بهترین مردم تاریخ بشریت هستند که پشت انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.
در پایان این آیین از دست اندرکاران برگزاری مراسم زنگ انقلاب و خانواده شهیدان دیباج قدردانی شد.
نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه در استان همدان تحصیل می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.