به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز شنبه در جمع مدیران اجرایی همدان بیان کرد: افرادی که نسبت به خواست و مطالبات مردم اهمیتی نمی دهند و کار مردم را معطل می گذارند چگونه می خواهند به خانواده شهدا پاسخ بدهند.
وی ادامه داد: پُست و مقام آزمونی الهی برای خدمت مسئولان به مردم است و دارندگان مقام همواره در حال امتحان هستند.
امام جمعه همدان گفت: آنهایی که در حلقه انقلاب در مسیر شهدا و جانبازان عاشقانه حرکت نکنند در جرگه سیاهی لشکر آمریکا و صهیونیزم هستند.
آیت الله طه محمدی بیان کرد: بی توجهی به خواست مردم عار و ننگ برای یک انسان است چرا برخی جبهه خود را مشخص نکرده و نسبت به مسایل بی تفاوت هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ما نباید بر سر انقلاب به علت گرفتن پُست و خدمت به مردم منت بگذاریم بلکه انقلاب باید بر سر ما منت بگذارد که مسیر خدمت را برایمان فراهم و هموار کرده است.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی صاحب و حافظ دارد اظهار داشت: در صحرای طبس شن و ماسه ها مامور شدند تا کودتای آمریکایی ها را نافرجام بگذارند.
وی تاکید کرد: نیازی به رصد و کنترل کردن مسئولان توسط دیگران نیست بلکه آنها باید خودشان عملکرد و فعالیتشان را کنکاش و معایب و کاستی ها را رفع کنند.
همزمان با دهه فجر 797 طرح به ارزش 14 هزار و 610 میلیارد ریال و ایجاد سه هزار و 726 فرصت شغلی در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.