سید سعید شاهرخی روز شنبه در دیدار مدیران اجرایی با امام جمعه همدان به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار داشت: 707 طرح مهم با اعتبار هشت هزار و 790 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 2 هزار و 770  تن بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت و سیاست دولت تکمیل و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام است، امسال طرح های جدید بیشتر به همت بخش خصوصی کلنگ زنی می شود.
استاندار همدان اضافه کرد: دهه فجر امسال همچنین عملیات اجرایی 90 طرح جدید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری پنج هزار و 820 میلیارد ریال و ایجاد 956 فرصت شغلی ایجاد می شود.
شاهرخی بیان کرد: علاوه بر طرح های یاد شده، 257 طرح در روستاها توسط دهیاری ها با سرمایه گذاری 270 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
وی گفت: شعاری که با روح عمل و اعتقاد این ملت عجین شده با عنوان 'افتخار به گذشته و امید به آینده' برای دهه فجر امسال انتخابات شد چراکه افتخار به آینده بستری برای جهانی شدن ارزش های انقلاب اسلامی است.
استاندار همدان یادآوری کرد: در رژیم ستم شاهی آزادی اندیشه و استقلال وجود نداشت و منابع ملی در اختیار کشورهای مستکبر و بیگانه قرار می گرفت همچنین مردم و باورهای دینی آنها هم مورد توجه قرار نمی گرفت.
شاهرخی افزود: اما هم اینک نظامی در کشور مستقر است که مبنای موجودیت و حرکت آن بر پایه احکام دین مبین اسلام و رای و نظر مردم است.
وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب را وحدت، هماهنگی و همبستگی مردم در دوره های مختلف و پیوند ناگسستنی امت با رهبری انقلاب دانست.
استاندار همدان اضافه کرد: ملت ایران از توطئه هایی نظیر کودتا، تحریم و جنگ اقتصادی با سلامت عبور کرد و این موضوع در کنار پیشرفت های چشمگیر موجب عصبانیت دشمن شد.
شاهرخی ادامه داد: آمریکا با استفاده از امپراطوری رسانه ای، رمز موفقیت مردم را نشانه رفته تا این ملت را متفرق کند و در این راستا بدبین کردن مردم نسبت به گذشته و ناامید کردن از آینده با هدف جدایی مردم از ولایت را در دستور کار دارد.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم و نسل سوم و چهارم از خدمات نظام ادامه داد: نسل چهارم همانند نسل اول انقلاب عشق به شهادت و ایثارگری موج می زند شهدایی در این نسل پرورش یافتند که شهره جهانی آنها لرزه بر اندام دشمن انداخت.
استاندار همدان بیان کرد: تمامی احزاب، گروه ها و آنهایی که تریبون در اختیار دارند باید بیش از گذشته برای برملا کردن توطئه های دشمن و امید آفرینی تلاش کنند.
شاهرخی خدمات زیر ساختی کشور را بی نظیر دانست و گفت: خدمات زیادی در حوزه راه، مسکن، بهداشت و درمان و دیگر حوزه ها صورت گرفته است که باید این پیشرفت ها را باید نسل جدید بازگو کرد.
وی افزود: مسئولان مکلف به بیان واقعیات، محدودیت ها و خدمات به مردم بوده و باید با تمام توان در خدمت مردم باشند.
مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران قضایی استان همدان امروز /شنبه/ در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.