به گزارش ایرنا باب الله فتحی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ملت ایران در طول 40 سال از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه ها حضور داشتند و در مقابل همه ناملایمت ها، سختی ها و مصائب مقاومت و ایستادگی کردند.
وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب، مرور اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) و ایثارگری های شهدا و ملت ایران در دوران پر فراز و نشیب انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست.
فرماندار ویژه ملایر انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و ادامه داد: «مردم سالاری دینی» یکی از بزرگترین دستاروهای انقلاب اسلامی است.
فتحی خاطرنشان کرد: تمامی دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب روی کار آمدند، برای اعتلای نظام و انقلاب تلاش کردند و امروز در حوزه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم.
وی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی در کشور به واسطه تحریم های آمریکا تاکید کرد: به طور قطع با وحدت، همدلی و انسجام در این مسیر پر پیچ و خم و گردنه های سخت با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردمی با موفقیت عبور می کنیم.
معاون استاندار همدان ادامه داد: همزمان با ایام دهه فجر امسال 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار چهار هزار و 330 میلیارد ریال در سطح شهرستان ملایر بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
فتحی همچنین خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و گفت: با حضوری منسجم و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن باید شکوه، اقتدار و وحدت خود را به گوش جهانیان برسانیم.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.