به گزارش روز جمعه ایرنا، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر دهها دستگاه تاکسی و موتورسیکلت به منظور گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح همزمان با سالروز لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور رژه رفتند.
در این مراسم کارکنان برخی از دستگاه های اجرایی همدان نیز حضور داشتند.
شرکت کنندگان در رژه با پرچم های سه رنگ و تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سطح خیابان همدان، بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.
به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان 400 عنوان برنامه شاخص همزمان با آغاز دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید محمد حسن فاضلیان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود، افزود: 400 برنامه شاخص از 13 کارگروه‌ احصا شده است.
وی اظهار داشت: شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی «امید به آینده و افتخار به گذشته» است و این شعار و تبیین نقش انقلاب در احیای هویت دینی و ایجاد همبستگی مسلمانان جهان از عمده محورهای اجرای ویژه ‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
فاضلیان افزود: برنامه های امسال بسیار پر شور و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
وی با تاکید بر برگزاری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه ادامه داد: انعکاس اخبار این روز باید به خوبی انجام و زمینه عکاسی و تصویربرداری برای همکاران این بخش فراهم شود.
در سالنامه رسمی کشور از 12 تا 22 بهمن به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.