رامین درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نشست امروز اعضای هیات کشتی استان نسبت به واگذاری سکان هدایت تیم های کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی مختلف بحث و بررسی شد و در نهایت بهترین های کشتی استان را در راس این تیم ها قرار دادیم.
وی اضافه کرد: بر این اساس عباس بیگربیگی مربی مسئول رده سنی پهلوانک و خردسالان، جلال لطیفی مربی مسئول رده نونهالان، محمدحسین سلطانی مربی مسئول رده سنی نوجوانان و سعید ابراهیمی مربی مسئول رده سنی جوانان 17 و 18 سال استان همدان منصوب شدند.
درویشی بیان کرد: همچنین هدایت تیم های امید و بزرگسالان کشتی آزاد همدان به علی محمد مالمیر و مصطفی یونسی نیا واگذار شد و مسئولیت رده سنی پیشکسوتان نیز بر عهده حسن مخدور و داریوش کمربند قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان فرنگی به کیومرث ترکمان و کشتی فرنگی به محمد فتحی سپرده شد و مدیر تیم های کشتی آزاد و فرنگی استان نیز به مسعود مصطفی جوکار واگذار شد.
سرپرست هیات کشتی همدان یادآور شد: از قهرمانان و مربیان خواسته ایم تا برنامه های خود پیرامون اردوهای تمرینی کوتاه مدت و میان مدت نسبت به مسئولیت واگذار شده در رده های سنی مختلف را در مدت پنج روز آینده به هیات کشتی استان ارایه دهند.
درویشی با اشاره به انتخاب اعضای شورای فنی کشتی استان همدان گفت: رضا سامعی، محمد نظری، فرامرز سماوات، مجتبی خدارحمی، محمد ایران، مهرداد سعدی نژاد، داریوش میرابیان، حسین یلفانی و غلام موذن اعضای این شورا را تشکیل می دهند.
وی افزود: مسئولیت کمیته کشتی پهلوانی نیز بر عهده عبدالله کاظمی روشن خواهد بود.
هم اکنون هشت هزار کشتی گیر، داور و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.