به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر با بیان اینکه پیشرفت های نظام نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست افزود: نسل امروز را باید با حقیقت انقلاب آشنا کنیم تا به این نظام افتخار کنند.
وی ادامه داد: علت این جهش شتابان انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته این است که بدون اتکا به قدرت های دنیا و با شعار «نه شرقی و نه غربی» امام راحل و با توکل بر خدا پیش رفت.
امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه نسل امروز باید با مطالعه بیشتر با دوران فساد طاغوت و مشکلات آن زمان آشنا شود خاطرنشان کرد: پرونده های فساد دوران قبل از انقلاب به هیچ عنوان با امروز قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: دشمن امروز با تبلیغات سوء اینگونه وانمود می کند که فسادهای درون کشور ما بسیار زیاد است.
وی خطاب به مسئولان و روحانیان تاکید کرد: تکلیف مهم امروز ما در مقابل هجمه های دشمنان این است که خدمات نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته و قدرت مادی و معنوی نظام را به نسل های کنونی منتقل کنیم.
حجت الاسلام برقراری یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز در صنعت، نانو، علم پزشکی، کشاورزی و سایر حوزه ها در رتبه های برتر دنیا قرار دارد و به برکت انقلاب به قدرت بزرگی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
وی گفت: این در حالیست که دشمن با برجسته کردن مشکلات کشور به دنبال دلسرد کردن نسل جوان نسبت به نظام و انقلاب است که در این زمینه وظیفه ما روشنگری و بیان حقیقی مسایل برای نسل جوان است.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما خط قرمزهایی وجود دارد که نباید از آنها عبور کرد ادامه داد: فرهنگ ما فرهنگ دینی است که حرمت الهی حفظ می شود، در حالیکه در فرهنگ مادی هیچ حرمتی برای حد و حدود الهی قایل نیستند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه دشمن به دنبال قداست شکنی و حرمت شکنی است افزود: در شرایط کنونی باید به صورت اعتقادی از نظام و اسلام دفاع کنیم.
وی تاکید کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مسئولان باید خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب را به اطلاع مردم برسانند و تفاوت ها، رشد سطح زندگی و پیشرفت ها را در قبل و بعد از انقلاب عنوان کنند.
امام جمعه ملایر همچنین ملی شدن مبل و منبت و جهانی شدن انگور ملایر را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم تبیین این خدمات برای مردم تاکید کرد.
حجت الاسلام برقراری خواستار نظارت و کنترل بیشتر بر بازار شد و گفت: باید قدرت خرید مردم را بالا ببریم تا بهانه ای دست دشمن ندهیم.

** راهپیمایی 22 بهمن در 13 نقطه ملایر برگزار می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر نیز بیان کرد: در چهار دهه از عمر انقلاب دشمنان همواره با توطئه های مختلف به دنبال براندازی نظام، ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان و ناامید کردن مردم بوده اند که در تمامی این دسیسه ها ناموفق بودند.
حجت الاسلام مهدی بیات با بیان اینکه در این عرصه ها با بصیرت و هوشمندی تمامی سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم گفت: به کوری چشم دشمنان با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» چهل سالگی انقلاب و رشد و بالندگی خود را جشن می گیریم.
وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در 13 نقطه این شهرستان همزمان با سراسر کشور و علاوه بر شهر ملایر در سایر نقاط شهری و روستاهای بزرگ و مراکز بخش ها این آیین برگزار می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر به اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان و برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و افزود: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های کشور سخنران ویژه این مراسم است و مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) این شهر تعیین شده است.
حجت الاسلام بیات گفت: قرار است با هماهنگی های صورت گرفته مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ملایر به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز همدان پخش شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام در اتاق فکر خود برنامه ریزی کرده اند تا جشن های چهل سالگی انقلاب را به کام ملت ایران تلخ کنند، باید راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر از سال های قبل باشد.
به گزارش ایرنا، همزمان با چهل سالگی انقلاب یک هزارو 600 برنامه مختلف در شهرستان ملایر برگزار می شود.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.