سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وجود یک جسد حلق آویز شده خبر دادند.
وی بیان کرد: این فرد با استفاده از یک رشته طناب خود را از درختی در مجاورت شهربازی موجود در بوستان مردم این شهر حلق آویز کرده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: پس از حضور پلیس و عوامل مرکز فوریت های پزشکی، جسد بلافاصله برای احیا به بیمارستان منتقل شده که تلاش ها در این زمینه بی نتیجه می ماند.
سرهنگ باقری گفت: با حضور قاضی کشیک و تیمی از پلیس آگاهی، جسد این فرد برای تعیین علت مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

انبار گوشت یخی کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: شب گذشته پس از دریافت گزارشی مردمی مبنی بر احتکار گوشت یخ زده در محله ششصد دستگاه ماموران کلانتری 12 به همراه نماینده تعزیرات و قاضی کشیک در محل حضور یافته و در انبار را بازکردند.
سرهنگ باقری اضافه کرد: ماموران حدود 1.5 تن گوشت احتکار شده با مبلغ دولتی 500 میلیون ریال را از این انبار کشف و ضبط کردند.
وی بیان کرد: 30 بسته 25 کیلویی گوشت قرمز و 30 بسته مرغ از این انبار کشف و در اختیار اداره بازرگانی قرار گرفت.

** دستگیری موادفروشان در تعقیب و گریز
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: عوامل کلانتری 16 هنگام گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به آنها دستور توقف می دهند.
سرهنگ باقری اضافه کرد: سرنشینان این وسیله نقلیه از فعالان در امر توزیع موادمخدر بوده و از پیشتر ماموران درصدد دستگیری آنها بودند.
وی افزود: این 2 مظنون از محل متواری شده و تعقیب و گریز برای دستگیری آنها آغاز می شود که یکی از آنها در میانه راه با پیاده شدن از موتورسیکلت به صورت پیاده پا به فرار می گذارد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: هر 2 متهم پس از تعقیب و گریز دستگیر شده و در بازرسی از آنها 100 گرم هروئین، یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.