مسعود مصطفی جوکار روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر امروزه کشتی همدان در میادین ملی اقتدار لازم را ندارد حاصل برنامه ریزی نامطلوب گذشته است و حاشیه ها نیز به تداوم این وضعیت نامناسب دامن می زند.
وی پیرامون برخی انتقادها از عملکرد هیات کشتی همدان گفت: این هیات چند ماهی می شود که به صورت سرپرستی اداره می شود و در این مدت کوتاه نیز فراتر از حد توان ظاهر شده است.
جوکار اضافه کرد: کشتی استان همدان در همین چند ماه ترافیک اعزام به مسابقات مختلف کشوری را داشته و معتقدم با توجه به بضاعت موجود در نتیجه گیری نیز خوب عمل کرده ایم.
نائب رئیس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: نمی توان نتایج کسب شده را به هیات فعلی نسبت داد بلکه برای کسب موفقیت باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.
وی افزود: کشتی همدان نیاز به ساختار مدیریتی منظم و با برنامه دارد که البته چارچوب آن را ایجاد کرده ایم و منتظر تعیین تکلیف وضعیت انتخابات هیات هستیم.
این مربی ارزنده کشتی استان همدان بیان کرد: کشتی همدان نیاز به حمایت مالی و برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت دارد تا بتوان با استعدادیابی، پرورش نخبه ها، برگزاری دوره های تمرینی و آموزشی تخصصی، پوست اندازی کرد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه عده ای که دارای جایگاه نیستند مدام به انتقاد می پردازند در حالیکه وضعیت موجود دستاورد همین آقایان است و اکنون تاوان ضعف آنها را می دهیم.
جوکار بیان کرد: یکایک اعضای فعلی هیات کشتی استان در هر پست و مقامی دارای سوابق ارزنده و درخشان در کشتی کشور و بین المللی هستند.
وی تاکید کرد: آنهایی که دغدغه دلسوزی برای موفقیت کشتی استان دارند، نیاز به دعوت نیست و درهای هیات برای آنها همیشه باز است اما یک عده نیز کنار نشسته و دست به تحریک افراد ساده برای تخریب هیات می کنند که به طور قطع راه به جایی نخواهند برد.
هم اینک حدود هشت هزار کشتی گیر، مربی و داور در رشته کشتی استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.