سعید خوشبخت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی کشور، نباید به این جشن تنها نگاه آیینی داشت بلکه با یک نگاه ویژه می‌توان دستاورد‌های انقلاب را با روشی جدید و جذاب بازگو کرد.
وی بیان کرد: برای حضور خانوادگی شهروندان در راهپیمایی ٢٢ بهمن، جشن بزرگ انقلاب در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
خوشبخت با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در ابعاد گوناگون باید عنوان شود، افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تمامی تلاش و کوشش خود را برای براندازی نظام و محقق نشدن چهلمین سال پیروزی انقلاب به کار بسته اند که برگزاری برنامه‌های ویژه و شاخص در این ایام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
وی اظهار داشت: کمیته فضاسازی شهری در برگزاری جشن انقلاب بر عهده شهرداری همدان است و در همین راستان برنامه‌های ویژه‌ای در سطح شهر پیش بینی شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه دهه فجر امسال با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان شده است، ادامه داد: به همین دلیل آذین‌بندی معابر، پل‌ها، میادین و خیابان‌ها با توجه به ایام فجر فاطمی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: همچنین نمایشگاه عکس ویژه شهدای انقلاب اسلامی همدان در نگارخانه نگاه نو شهرداری برگزار می شود.
خوشبخت گفت: عکس‌های مربوط به زمان انقلاب اسلامی که توسط مرحوم «مهدی استعدادی» تهیه شده است در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات همدان به نمایش درمی‌آید.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.