احمد جمشیدیان روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در این هشت سال اخیر مقتدرانه در صدر آسیا ایستاده و 2 صعود با اقتدار را نیز به جام جهانی داشته است.
وی بیان کرد: کی روش به تیم ملی کشورمان شخصیت داده و توانسته در این هشت سال تحول ثمربخش را در فوتبال ملی ایران ایجاد کند.
جمشیدیان با تحسین از عملکرد ملی پوشان کشورمان در آوردگاه جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی با هدایت کی روش همان صلابت و قدرت گذشته خود را با توان و شرایط بهتر فنی در زمین ادامه داده و پنج بازی بدون دریافت گل و ارایه بازی هجومی نشان از این ادعا دارد.
وی اظهار داشت: هشت سال است که هیچ تیم آسیایی موفق به شکست تیم ملی کشورمان نشده و اکنون نیز ثمره برنامه ریزی و تفکرات فنی کی روش حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا است.
بازیکن سابق استقلال تهران و سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: تداوم گل نخوردن، جنگندگی و جسارت بازیکنان، ارایه بازی مستقیم، استفاده از توپ سوم، بازی از جناحین، شوت زنی، استفاده مطلوب از ضربات کاشته، اضافه شدن موج دوم به خط حمله، توپ گیری مهاجمان و ارسال های بلند اوت دستی از ویژگی های خاص تیم ملی کشورمان در این جام است.
وی بیان کرد: نمایش قدرت تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا در شرایطی است که تیم های آسیایی دیگر همانند قبل ضعیف نیستند و افزایش تیم ها نیز تقابل در مسابقات را سخت کرده است ضمن اینکه دیگر شاهد این نیستیم که فوتبال آسیا مختص قهرمانی برای دو سه تیم قدرتمند گذشته باشد.
جمشیدیان پیرامون انتقادها از کی روش گفت: این افراد منتقدان جزییات تیم ملی و کی روش هستند اما کلیات را وقتی توجه می کنیم، هشت سال حضور قدرتمند در قاره آسیا و تداوم صعود به جام جهانی است که نشان می دهد سرمربی پرتغالی تیم ملی عملکرد خوبی داشته و باید او را تحسین کرد.
وی خاطرنشان کرد: به لحاظ قرارداد مالی نیز کی روش طبق تعهدی که داشته عمل کرد و مازاد قرارداد را نخواسته بنابراین رضایت طرفین در میان بوده و طبق آن عمل کرده است.
تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا باید به مصاف تیم ملی ژاپن برود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.