به گزارش ایرنا، حسین فارسی روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر اظهار داشت: این 2 ظرفیت مهم باید در کنار سایر توانمندی های بالای ملایر در حوزه گردشگری همزمان با ایام نوروز برجسته و شناسانده شود.
وی با بیان اینکه ملایر زمینه های مساعدی برای جذب گردشگر دارد، افزود: با استفاده از المان‌ های مناسب در سطح شهرستان می توانیم 2 ویژگی بارز این شهرستان در حوزه انگور و مبل و منبت را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: همانگونه که با تبلیغات تلویزیونی مناسبی که برای شهر ملی منبت ملایر انجام شد و نوروز سال 97 مسافران زیادی به این شهرستان سفر کردند، با جهانی ‌شدن انگور نیز به طور قطع شاهد حضور بیشتر گردشگران در نوروز امسال خواهیم بود.
فارسی ضمن تقدیر از تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیان کرد: تابستان و ایام نوروز بهترین مدارس در اختیار مسافران قرار داده شد.
وی افزود: انتظار می رود این تدابیر و اقدامات با توجه به کسب افتخارات ملی و جهانی برای ملایر، بسیار بیشتر و مطلوب تر از سال ‌های گذشته باشد.
فارسی با اشاره به وضعیت بازار در روزهای منتهی به پایان سال، تاکید کرد: نیاز است در این زمینه بازرسی‌ ها و نظارت‌ های بیشتری بر بازار صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر همچنین به نخستین حضور ملایر در دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران اشاره و بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه می توانیم ظرفیت ها و جاذبه‌ های گردشگری ملایر را نیز معرفی کنیم.
فارسی با بیان اینکه ملایر به دلیل دارا بودن موقعیت ویژه‌ اش باید طرح‌ های گردشگری مناسبی در آن اجرایی شود، گفت: با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای رونق گردشگری و جذب و ماندگاری گردشگران تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا، دهم آذرماه امسال انگور دره جوزان ملایر در سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد(فائو) به ثبت رسید.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.