به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شااحمد ساکی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و کشف جرایم به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی و اجرایی در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد.
وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی در هفته گذشته، 2 مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف جرم با استفاده از ظرفیت و توانایی یگان های عملیاتی در شهرستان نهاوند اجرا شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با اجرای این طرح ها، 11 سارق دستگیر، 11 فقره سرقت و 2 دستگاه خودروی سرقتی کشف و 10 دستگاه موتور سیکلت و پنج دستگاه خودروی متخلف و مزاحم نیز توقیف شد.
سرهنگ ساکی ادامه داد: در این طرح همچنین بیش از 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از 13 خرده فروش مواد مخدر کشف و چهار متهم نیز در حوزه سایر جرایم دستگیر شدند.

** کشف اسکناس های تقلبی
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: 17قطعه اسکناس 500 هزار ریالی و 774 قطعه اسکناس 100 هزار ریالی تقلبی در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ افشین یاری بیان کرد: پس از اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی برای ساکنان یکی از مجتمع های مسکونی سطح شهر ایجاد مزاحمت کرده و با خود اسکناس جعلی به همراه دارد، موضوع رسیدگی شد.
وی افزود: ماموران گشت کلانتری 11 اسدآباد برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند که مشخص شد فردی با یکی از ساکنان مجتمع درگیر شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازرسی از وی، 17 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی و 774 قطعه اسکناس 100 هزار تقلبی کشف شد.
سرهنگ یاری ادامه داد: همچنین در ماموریت دیگری کارکنان پلیس آگاهی شهرستان، یک سارق منزل را با انجام اقدامات و شگردهای پلیسی دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی های به 2 فقره سرقت منزل با همدستی دوستش در اسدآباد اعتراف کرد که با راهنمایی متهم اموال مسروقه کشف و تلاش برای دستگیری همدست او دامه دارد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.