به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی باید یکبار دیگر خود را بازخوانی کنیم و اهداف بسیج را با توجه به نیاز امروز جامعه خود ببینیم.
سردار مظاهر مجیدی افزود: خدمات رسانی به مردم، از اولویت های عمده بخش های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: حلقه های صالحین بیش از صدها ثمره مفید داشت، اما حضور اجباری در این حلقه ها یک ایراد محسوب می شد.
مجیدی ادامه داد: در دستور العمل جدید بسیج، 9 عرصه با 37 نقش آفرینی برای بسیجیان فعال تعریف شده است و ایراد قبلی را برطرف می کند.
وی با اشاره به راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در سراسر استان عنوان کرد: به طور متوسط ماهانه 40 میلیارد ریال وارد این صندوق ها می شود که اعتبار آن در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی می شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا به هر شیوه ای بین مردم تفرقه ایجاد کند تاکید کرد: امروز مبارزه با تفکر جهادی پشت توطئه های استکبار و رژیم صیهونیستی موج می زند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس چگونگی ایستادن روی پای خود و راه رسیدن به استقلال را یاد گرفتیم و حالا از ثمره آن استفاده می کنیم.
مجیدی گفت: در آن دوران خاکریز ما و دشمن مشخص بود، اما امروز حد و حدودها مشخص نیست و دشمن با استفاده از فضای مجازی و جنگ نرم، به دنبال دست یافتن به اهداف خود است.
فرمانده پیشین سپاه ناحیه همدان نیز در این آیین گفت: خدمت به بسیجیان بزرگترین افتخار است که نصیب هرکس می شود.
سرهنگ حسن برزگر افزود: دشمنان ما به باطل فکر می کردند که ما چهل سالگی انقلاب را نمی بینیم اما به کوری چشم آنها تابستان داغ هم به پایان رسید و اتفاقی نیافتاد.
وی اظهار داشت: بسیجیان ما امروز به خاطر امنیت مردم و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، بر سر حضور در سوریه تلاش و رقابت می کنند.
برزگر عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا با تنگ کردن عرصه، مردم را به خیابان ها بکشاند که مردم ما هوشیار تر از آنها هستند.
وی ادامه داد: امروز دشمن تلاش دارد از کوچکترین رخنه ای نفوذ و مردم را مایوس کند.
فرمانده پیشین سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: عصاره پاسداری، بسیجی بودن است و هرکس بسیجی نباشد زمینه های پاسداری در آن وجود ندارد.
فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان نیز در این آیین گفت: خدمت به مردم، اولویت فعالیت های بسیج است.
سرهنگ علی بقایی افزود: در بسیج ارتباط ما با افراد بر اساس خدمت به انقلاب اسلامی تعریف می شود و به هر میزان خدمت بیشتر باشد رابطه ما نیز تنگاتنگ تر می شود.
وی اظهار داشت: خدمت در بسیج باید به گونه ای باشد که شرمنده شهدا، خانواده شهدا و امام شهدا نباشیم.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.