به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، بهمن پارسا با بیان اینکه معلم و دانش آموز دو عنصر کلیدی در فرآیند تعلیم و تربیت هستند افزود: تکریم معلم و توجه به دانش آموز از اصول اساسی در آموزش و پرورش به شمار می روند.
وی با اشاره به تنبیه بدنی یک دانش آموز در مدرسه شهید اصیلی شهر همدان گفت: چهارشنبه هفته گذشته یکی از دبیران این مدرسه به علت بی توجهی سه تن از دانش آموزان کلاس به درس، آنها را به طور موقت به بیرون از کلاس هدایت می کنند و البته به خاطر اینکه از درس استفاده کنند، پس از دقایقی آنها را به کلاس بر می گرداند.
پارسا ادامه داد: دو دانش آموز وارد کلاس می شوند اما یکی از آنها امتناع می کند که در نتیجه دبیر دست دانش آموز را گرفته و به کلاس می آورد که در هنگام کشیدن دست، دانش آموز به زمین می خورد و انگشت شست او آسیب می بیند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان اظهار داشت: پس از این اتفاق، به همراه چند تن از کارکنان آموزش و پرورش در منزل دانش آموز حاضر شدیم و با دلجویی از خانواده، موضوع را به صورت قانون پیگیری کردیم.
پارسا با قدردانی از رسانه های جمعی به خاطر پوشش اخبار آموزش و پرورش، تاکید کرد: موضوع تا دریافت نتیجه لازم از طرف مراجع قانونی پیگیری و تصمیم های لازم گرفته می شود.
در سال تحصیلی 98-97 نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.