محمدمهدی مفتح روز شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان همدان و تنی چند از مسئولان ورزش تویسرکان اظهار داشت: ورزش روستاها نیاز به حمایت بیشتری دارد و مهمترین خواسته روستاییان ایجاد فضا و امکانات مناسب است.
وی اضافه کرد: افزایش امکانات و در دسترس بودن فضاهای ورزشی موجب ایجاد شور و نشاط مردم به ویژه جوانان و نوجوان می شود و رویکرد مدیریت جدید دستگاه ورزش نیز به همین سمت و سو است.
مفتح با اشاره به وضعیت فضاهای ورزشی در دست احداث در این شهرستان بیان کرد: در دهه فجر امسال و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از چندین طرح در تویسرکان خواهیم بود.
وی استخر و سالن بانوان را یکی از نیازمندی های اساسی برای توسعه ورزش تویسرکان دانست و افزود: در دیدارهای متعدد و پیگیری ها با وزیر ورزش و جوانان در یک سال اخیر موفق شدیم روند ساخت استخر بانوان را که فقط 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت را به مرحله بهره برداری برسانیم و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از زمین چمن سرکان، فرسفج و اشتران نیز باشیم.
رییس ورزش و جوانان تویسرکان نیز در این نشست گفت: با حمایت های فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی پیشرفت های خوبی در ورزش این شهرستان صورت گرفته است.
علی حقیقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب استخر بانوان تویسرکان گفت: با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و حمایت از وزیر ورزش و جوانان ، این استخر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی احداث خوابگاه ورزشی را از اولویت های اصلی این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان اجرایی استان و شهرستان خوابگاه ورزشی و زمین چمن سرکان به زودی به بهره برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز رشد ورزش تویسرکان را مطلوب دانست و گفت: با این حال انتظار پیشرفت بیشتری داریم.
محسن جهانشیر افزود: خواسته دستگاه ورزش استان از تویسرکان استعدادیابی و قهرمان پروری است.
تویسرکان پس از ملایر و نهاوند مهمترین شهرستان در فعالیت ورزشی و قهرمان پروری است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.