سرمربی تیم پاس همدان روز پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: با توجه به گذشت ماه ها از فعالیت مربیان این تیم در لیگ 2 همچنان ریالی به آنها پرداخت نشده و با هماهنگی که با مدیریت باشگاه داشته اند، از حضور در تمرین خودداری کردند.
احمد جمشیدیان اظهار داشت: همه بازیکنان پس از استراحت چند روزه، از فردا برای شروع دور جدید تمرینات تیم در باشگاه حضور خواهند یافت اما مربیان تا زمانیکه مسئولان به تعهدات مالی خود عمل نکنند، در تمرین تیم شرکت نمی کنند.
وی اضافه کرد: تمامی مربیان تیم پاس با مدیریت باشگاه نسبت به غیبت در تمرین تیم هماهنگی کرده اند و امیدواریم مشکلات تیم قبل از رسیدن به بحران جدید حل شود.
جمشیدیان بیان کرد: به هر حال اعضای کادر فنی از ابتدای امسال تاکنون ریالی دریافتی نداشته اند و برای تیمی که نتایج خوبی کسب کرده و جزو مدعیان صعود است، ادامه این روند انصاف نیست.
سرمربی تیم پاس خاطرنشان کرد: پس از گذشت ماه ها از آغاز رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، هنوز اعضای هیات مدیره باشگاه مشخص نیست و منابع مالی لازم نیز تامین نشده است.
وی یادآور شد: تاکنون محمدباقر دریایی حامی مالی تیم بوده و رقم قابل توجهی از هزینه ها و بودجه تیم را تامین کرده است و با این حال انتظار می رود مسئولان اجرایی همدان نیز تکلیف تیم را روشن کنند.
تیم پاس همدان در رتبه دوم گروه ب لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.