احمد جمشیدیان روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی های سختی در پیش داریم و فاصله کم امتیاز تیم ها نسبت به هم باعث شده تا با از دست رفتن امتیازها، جایگاه آنها تغییر کند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه فصل جاری را به دلیل مشکلات عدیده خوب شروع نکردیم اما اکنون در رتبه دوم جدول ایستاده ایم که تداوم این روند نیاز به حمایت ها و برقراری عدالت در بازی ها است.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هر چیز نگران اتفاق های ناخوشایند خارج از مستطیل سبز هستیم و امیدوارم نظارت مسئولان فدراسیون نسبت به بازی ها بیشتر شود تا حق واقعی تیم ها از دست نرود.
سرمربی تیم پاس بیان کرد: به هر حال بازی ها روبه پایان است و تیم ها نیز درصدد کسب امتیاز خواهند بود و انتظار داریم ضمن استفاده از داوران باتجربه، نظارت ها نیز بیشتر شود.
وی پیرامون بازی این هفته مقابل نفت و گاز گچساران گفت: در حین بازی و پایان مسابقه برخی عوامل بیرونی مشکل ساز شدند و با این حال توانستیم یک امتیاز ارزشمند کسب کنیم.
جمشیدیان افزود: نفت و گاز گچساران یکی از مدعیان صعود به شمار می رود و از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و بازی برابر این تیم راحت نبود هر چند نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما اواخر نیمه دوم فشار حریف خطرآفرین بود.
وی با اشاره به شرایط تیم پاس گفت: این تساوی باعث شد تا جایگاه دومی خود را حفظ کنیم و این هفته نیز با قرعه استراحت روبه رو هستیم.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: هدف ما بقا در کورس مدعیان صعود است و در این راه به حمایت مسئولان نیاز داریم که البته تاکنون نیز خوب بوده و امیدواریم ادامه دار باشد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.