علی بحیرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در این زمینه 2 میلیارد ریال هزینه از طریق بیمه آسیا پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بیمه حوادث برای مددجویان شهری شامل ساختمان، تأسیسات و وسایل منزل می‌شود، ادامه داد: برای روستایی ها نیز شامل ساختمان، وسایل منزل، تأسیسات محل سکونت و محل نگهداری احشام است.
بحیرایی در ادامه توضیح داد: بیمه حوادث شامل اتفاقاتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشست آب باران، ذوب برف و تگرگ، غرامت فوت و نقص عضو بیمه‌ شده اصلی است.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 25 مورد خدمات فوری به آسیب دیدگان نیز با پرداخت 430 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و درآمدهای مردمی پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه خدماتی مانند خدمات فرهنگی، اشتغال، مسکن، حقوقی و حمایتی به مناطق محروم ارائه می‌شود، گفت: کمیته امداد در این زمینه وظایفی مانند تخصیص اعتبارات دولتی و غیردولتی، پیگیری جذب اعتبارات و برنامه ابلاغی را در این مناطق به عهده دارد.
بحیرایی گفت: خدمات آموزشی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و فعالیت‌های عمرانی، مباحث حقوقی، بهداشت و درمان امسال به مددجویان مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی ارایه شده است.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.