حمید بادامی نجات روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت شهری با حضور به موقع و سرعت بخشیدن به خدمات رسانی به شهروندان به ویژه پاکسازی مسیرها اعم از خیابان ها و معابر به هنگام بارش برف اخیر موفق عمل کرد.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی و هماهنگی در خدمات رسانی حوزه مدیریت شهری بدون تردید از بروز مشکلات جلوگیری می کند و این مهم در شهرداری همدان در مقابله با بارش اخیر به خوبی مشهود بود.
نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: به هر حال میزان بارش نزولات آسمانی قابل پیش بینی نیست و در تمامی نقاط جهان شاهد مشکلاتی هستیم که طبیعی به نظر می رسد.
وی یادآور شد: شهرداری در بارش برف چند هفته قبل درست است که با ضعف هایی در خدمات رسانی روبه رو شد اما در اواخر هفته قبل به خوبی توانست مدیریت لازم را در برفروبی و خدمت به شهروندان ارایه دهد.
بادامی نجات مشارکت شهروندان در کمک به خدمات رسانی مدیریت شهری را خواستار شد و افزود: بدون تردید شهروندان می توانند در این راه کمک شایانی داشته باشند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.
وی افزود: مشارکت شهروندان در این دوره نیز مطلوب بود به طوریکه اکنون تمامی معابر و خیابان ها از برف پاکسازی شده است.
نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: به هنگام بارش برف مهمترین مشکل موجود ایجاد ترافیک است که موجب بروز مشکل در خدمات رسانی می شود و انتظار می رود شهروندان در این راستا همکاری کنند.
براساس اعلام اداره هواشناسی همدان، آسمان این استان از امروز دوشنبه همراه با افزایش ابر و در برخی از نقاط احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.