حجت الاسلام علی دشتکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر ضرورت در پیش گرفتن رویکرد جهاد تبیین ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به تهیه و تولید محتوا در این باره کرده که در این تولیدات به مبانی و مصادیق پرداخته شده است.
وی اظهار داشت: محتواهای تهیه شده در قالب 53 عنوان برنامه و با پرداختن به مبانی، مصادیق و مقایسه خدمات در اختیار 12هزار تن از اعضای شبکه تبلیغ قرار گرفت.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: با توجه به تقارن چهل سالگی انقلاب و دهه فجر با ایام فاطمیه بنابراین با نگاه به قیام فاطمی، افق انقلاب اسلامی برای مردم تبیین می شود.
حجت الاسلام دشتکی اضافه کرد: همچنین با بهره گیری از جهادگران فرهنگی، این افراد در قالب تیم و گروه دسته بندی شده و به اقصی نقاط استان اعزام می شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: مستند انقلاب اسلامی از نگاه دیگر ملت ها با محوریت محتوای انقلاب تهیه شده است که می تواند تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: در حوزه قرآنی نیز جشنواره در امتداد نور با محوریت 15 موضوع تخصصی در حال برگزاری است.
حجت الاسلام دشتکی اضافه کرد: طرح موضوع جنگ، شبیخون، ناتو و قتل عام فرهنگی از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیانگر این است که باید برای مقابله هر جنگی از نگاه توحیدی و اسلامی مجاهدانی تربیت شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.