حسین قراباغی شامگاه یکشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: رویداد همدان 2018 گردشگری همدان را در سطح جهان ارتقا بخشید و این روند باید در سال جاری میلادی شتاب بیشتری داشته باشد.
وی اضافه کرد: لازمه توسعه و تقویت صنعت گردشگری نیز جذب سرمایه گذار است و باید بسترهای لازم توسط دستگاه های اجرایی و مرتبط با این حوزه مهیا شود.
قراباغی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در رویداد 2018 عملکرد خوبی ارایه داد گفت: شهردار همدان اقدام های قوی و پررنگ را در راستای توسعه گردشگری داشته به طوریکه توسط وزارت کشور ، امسال از شهرهای برتر و عالی در پذیرایی از مهمانان نوروزی و تابستانی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه بسترهای سرمایه گذاری توسط مدیریت شهری همدان هم اینک فراهم است گفت: در رویداد 2018 نزدیک به 20 میلیارد ریال در راستای خدمات شهری، آماده سازی، تبلیغات و سایر مسئولیت های محول شده توسط مدیریت شهری هزینه شد و هدف ما تنها کمک به توسعه بخش گردشگری بود.
قراباغی گفت: هم اکنون پارک ولایت و پارک 250 هکتاری سد اکباتان به عنوان منطقه گردشگری برای سرمایه گذاری معرفی کرده ایم ضمن اینکه اتصال تپه عباس آباد به دره مرادبیک و خورزنه را نیز جزو برنامه های اجرایی در راستای رونق گردشگری قرار داده ایم.
وی با اشاره به طرح های تشویقی مناسب برای جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری گفت: تمامی این طرح ها در بهمن ماه جاری اطلاع رسانی می شود.
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، حمایت از خانه های بوم گردی، رستوران های سنتی و هتل های سنتی با رایگان کردن عوارض را یکی از طرح های تشویقی مدیریت شهری عنوان کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.