کامران گردان روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان افزود: امیدوارم در بودجه سال آینده که شهردار همدان تقدیم شورای اسلامی شهر کرد، به تکمیل طرح های نیمه تمام توجه جدی شده باشد.
وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی باید براساس برنامه و آمار ارائه شده باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه یک ابزار مدیریتی است، باید سعی شود با جلب مشارکت مردم منابع محدود شهرداری به حداکثر بهره وری ارتقا یابد.
گردان خاطرنشان کرد: باید متعادل شدن و انحطاز پذیربودن بودجه و انضباط مالی در مدیریت شهری به منظور کاهش هزینه ها و تعین محورهای توسعه در مناطق مختلف شهرها با توجه به مشکلات و محدودیت های مورد نیاز شهروندان از دیگر مولفه های مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه دولت خیلی دیر به سمت صادرات محوری و کاهش اتکا به نفت وارد شد، افزود: شهرداری ها هم باید تغییر وضعیت داده و از تراکم فروشی و مسائل موردی رهایی پیدا کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری در ریزش برف اخیر و برفروبی معابر و خیابانها به خوبی عمل کرد افزود: خدمات شهرداری و کارکنان این نهاد به خوبی عمل کردند که رضایت شهروندان را به دنبال داشت.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.