کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشتر نقاط کشور دیشب هوای زیر صفر را پشت سر گذاشتند، گفت: همدان با 14 درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: از ۳۱ مرکز استان دمای ۲۴ مرکز استان به زیر صفر رسید و همدان با ۱۴ درجه زیر صفر در رتبه اول قرار گرفت. ضمن اینکه دمای هوا در شهرکرد و اردبیل به ۱۱ درجه زیر صفر و زنجان به ۱۰ درجه زیر صفر رسید.

ضرابی گفت: هوای تهران شب گذشته به ۱۲ درجه زیر صفر رسید و همچنان هوای سرد در غالب نقاط کشور به ویژه در شب ها ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای تهران امشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید، گفت: بارش‌های برف صبح امروز در مناطقی از شمال شرق در نواحی استان‌های خراسان شمالی، رضوی به ویژه شهر‌های بجنورد، قوچان، نیشابور و اسفراین گزارش شده است.

به گفته کارشناس‌سازمان هواشناسی فردا با خروج این سازمان از شرق کشور جوی آرام و پایدار را در اغلب نقاط کشور انتظار داریم که همین روند سبب افزایش آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه با عبور موجی تازه شرایط برای بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان مهیا خواهد بود.

ضرابی گفت: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.