محسن جهانشیر روز شنبه در دیدار با اعضای هیات ورزش های همگانی استان همدان اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی همدان یکی از هیات های فعال و پویا در این استان است و تاکنون در پیشبرد و توسعه رشته های همگانی موفق عمل کرده است.
وی بیان کرد: انتظار می رود که سایر هیات ها نیز در همگانی کردن ورزش در بین آحاد جامعه فعال شوند و سیاستگذاری لازم را در این بخش خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: ورزش همگانی مسیر رسیدن به قهرمانی ها و مدال آوری ها است و هیات ها می توانند از این فرصت طلایی برای شناسایی استعدادها و پرورش آنها در مسیر حرفه ای برنامه ریزی و همکاری کنند.
وی افزود: هیات های ورزشی باید با هیات همگانی و نیز روستایی و عشایری تعامل دوسویه داشته باشند چرا که این 2 هیات منبع غنی از استعدادهای ورزشی هستند.
جهانشیر با تاکید بر اینکه رسالت ورزش استان در حوزه همگانی گسترش سلامت و تندرستی در بین آحاد جامعه همراه با نشاط و شادابی است.
وی با تاکید بر توجه جدی به توسعه ورزش در بین بانوان و جوانان گفت: ورزش های همگانی همدان هم اینک جزو استان های برتر کشور است و با فعال سازی حوزه همگانی سایر رشته های ورزشی می توانیم جمعیت آماری گسترده را در مسیر ورزش قرار دهیم.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان نیز در این نشست گفت: همدان از دیرباز یکی از استان های مطرح در ورزش های همگانی بوده است.
هادی سبزواری افزود: هم اینک علاوه بر توسعه ورزش همگانی، در مسیر قهرمانی نیز شاهد درخشش ورزشکاران این هیات هستیم.
وی، توسعه ورزش همگانی به صورت متوازن در شهرستان های استان همدان را از اهداف اصلی این هیات برشمرد و افزود: ورزش همگانی هم اینک فراتر از شهرها، در روستاها نیز دارای برنامه گسترده است.
هم اینک بیش از 20 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.