حمید حمزه لو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بامداد جمعه در تماس تلفنی با مرکز مدیریت حوادث 115 بلافاصله آمبولانس پایگاه زنگنه به محل اعزام شد و تکنسین های اورژانس پایگاه جاده ای زنگنه «یزدان حشمتی» و «علی بابایی» با وجود بارندگی شدید و وضعیت نامناسب جاده، پس از 17 دقیقه به روستای «چشمه علی محمد» رسیدند.
وی ادامه داد: به دنبال انجام مراحل اولیه زایمان توسط تعدادی از زنان روستا، بند ناف نوزاد توسط تکنسین های اورژانس بریده و سایر اقدامات درمانی مادر و کودک انجام شد.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: پس از انجام مراحل زایمان، مادر و نوزاد دختر با تمامی حمایت های پزشکی سالم به بیمارستان مهر ملایر منتقل شدند.
حمزه لو گفت: با توجه به اینکه امداد هوایی استان فعال است، در صورت مساعد بودن شرایط جوی هوا و طبق تشخیص کاپیتان گروه پرواز امدادرسانی به بیماران اورژانسی به ویژه زایمان قابل انجام است.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز یک مورد زایمان اورژانسی به دلیل ریزش شدید برف در ملایر اتفاق افتاد که برای انتقال نیاز به امداد هوایی داشت، اما به دلیل ریزش برف سنگین این عملیات انجام نشد و بیمار از طریق آمبولانس به بیمارستان منتقل و زایمان با موفقیت انجام شد.
به گزارش ایرنا، امسال این نخستین مورد زایمان در شرایط جوی نامساعد و برف شدید در شهرستان ملایر بود که با موفقیت انجام شد.
در 9 ماهه امسال 6 هزارو 331 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر انجام شد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.