محمدرضا اعتصام روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بر اثر قیچی کردن یک دستگاه تریلی و بروز چند سانحه در جاده اسدآباد - کرمانشاه، جاده واقع در حوزه استحفاظی کرمانشاه مسدود شده بود.
وی اضافه کرد: امکان امداد رسانی تیم های هلال احمر کرمانشاه به مسافران گرفتار در برف و سرما کاهش یافته بود بنابراین تیم های هلال احمر اسدآباد در محل حضور یافتند.
سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد بیان کرد: تیم های هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به مسافران، بسته های غذایی از جمله نان و خرما در میان رانندگان توزیع کردند.
اعتصام گفت: به منظور فراهم کردن امکان پاکسازی جاده توسط خودروهای راهداری، وسایل نقلیه ای که به علت لغزندگی در وسط راه متوقف شده بودند با استفاده از خودروهای هلال احمر به بیرون از جاده هدایت شدند.
وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری به داخل دره سقوط کرده و سرنشینان آن داخل خودرو محبوس شده بودند که با کمک تیم های هلال احمر از داخل خودرو خارج شده و وسیله نقلیه نیز با استفاده از جرثقیل به مسیر اصلی بازگشت.
سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد اضافه کرد: سه شهروند با استفاده از خودروی پیکاپ برای گرفتن عکس به سمت ارتفاعات رفته بودند که خودروی آنها در برف متوقف شده بود.
اعتصام ادامه داد: پس از تماس آنها با هلال احمر، تیم های امدادی در محل حضور یافته و آنها را نجات دادند.
ریزش برف از روز جمعه گذشته در استان همدان آغاز شد و سرما و یخبندان ناشی از آن موجب تعطیلی مدارس در روز شنبه شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.