حمید بادامی نجات روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استانهای کشور، طرح ایجاد «مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی کشور» در راستای تشکیل، راه اندازی و تقویت مراکز پژوهشی در شوراها مطرح و مصوب شد.
وی اضافه کرد: این طرح ابتکار و پیشنهاد شورای اسلامی شهر همدان است و قطع به یقین کمک شایانی به توسعه و آبادانی شهرها می کند.
بادامی نجات بیان کرد: ایجاد مراکز پژوهشی در راستای بهره مندی از توان و ظرفیت نخبگان عرصه های مختلف علمی و فرهنگی بسیار حایز اهمیت است و در سال های اخیر نیز دستاوردهای ارزشمند آن در شهر همدان مشاهده شد.
وی خاطرنشان کرد: در مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان، تلاش بر آن است تا با بهره گرفتن از گستره اختیارات موجود و شکل دادن ساختاری متناسب با اهداف تعریف شده، ضمن در نظر گرفتن فضای حاکم بر شهر، نیازها و اولویت های شهری، بتوان شاهد گام هایی موثر بود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر در پیشبرد برنامه های در نظرگرفته شده و تامین اهداف تعریف شده، اقدام به تشکیل ساختاری پژوهشی از کمیته ها، کارگروه ها و هیات های اندیشه ورزی با حضور اساتید برجسته و توانمند هیات علمی، کارشناسان مرتبط و خبره و مدیران موفق شهری در موضوعات شهری دارای اولویت و مورد نیاز کرده و نتایج مفیدی نیز در نشست با این اعضا به دست آمده است.
همدان آزمونه تاسیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر در کشور به شمار می رود و اکنون این مرکز برای راه اندازی در سطح شوراهای شهر توسط اعضا شورای عالی استان ها مصوب شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.