به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در آیین رونمایی از این کتاب آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان،حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر و مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای همدان حضور داشتند.
بازیکن سابق پاس همدان و نویسنده کتاب «هواداران فوتبال» در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلد اول این کتاب در یکصد صفحه و 50 نسخه منتشر شده است.
میلاد جانجان محتوای این کتاب را بسترهای لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه ها با ایجاد فرهنگ سازی و تجهیز امکانات مورد نیاز، فراهم سازی زمینه میزبانی جام ملت های آسیا و حتی نیم نگاهی به مشارکت در برگزاری جام جهانی2022 قطر عنوان کرد.
وی اضافه کرد: در کتاب «هواداران فوتبال» نقد زیادی به زیر ساخت های کشور در بحث حمایت از هوادار شده و نکته اصلی این کتاب در این است که اگر هواداری نباشد، بازیکنی نخواهد بود و اگر بازیکنی نباشد، مربی، مدیر، خبرنگار فوتبالی، دکتر و دیگر عناصر وابسته وجود نخواهند داشت.
این بازیکن سابق مقاومت تهران و شهرداری بندرعباس یادآور شد: این هوادار است که به یک رشته ورزشی در میادین شخصیت می دهد و اهمیت آن رشته را در جهان مشخص می کند.
وی اظهار داشت: بازی دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه 65میلیون بیننده تلویزیونی داشت که در برگیرنده 90درصد جامعه آماری کشور است بنابراین باید به این جمیعت فوتبالدوست احترام بگذاریم.
نویسنده کتاب هواداران فوتبال خاطرنشان کرد: جلد دوم این کتاب مربوط به راهبردهای حضور بانوان در ورزشگاه ها است که در اردیبهشت سال آینده منتشر می شود.
میلاد جانجان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت بدنی، بازیکن مقاومت تهران و شهرداری بندرعباس و نیز بازیکن سابق پاس در لیگ یک کشور بوده است.
همچنین از وی 2 مقاله isi مربوط به هواداران در مجلات ترکیه و استرالیا به چاپ رسیده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.