به گزارش ایرنا محسن جهانشیر روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان ملایر ورزش همگانی را مقدمه ورزش قهرمانی دانست و اظهار داشت: در حوزه ورزش همگانی از ابتدایی ترین مسایل نمی توانیم غفلت کنیم.
وی اضافه کرد: نگاه ما به ورزش استان، جوان باورانه، جوان محورانه و جوان یاورانه است و با این نوع نگاه می توانیم به توسعه ورزش همدان کمک کنیم.
جهانشیر افزود: از مهمترین اولویت های ما توجه ویژه به حوزه جوانان در کنار پیشکسوتان ورزش است تا با بودن این دو در کنار هم، روند رو به رشدی را برای ورزش استان ترسیم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: با وجود تمامی تلاش ها و هزینه های صورت گرفته برای جامعه هدف ورزش، اما هنوز نتوانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
جهانشیر با بیان اینکه جایگاه ورزش همدان با وجود ظرفیت های بسیار بالای این استان در نقطه کنونی نیست بیان کرد: یکسری موانع، نقص ها و کمبودهایی داریم که تنها با همدلی، همیاری و همفکری برطرف می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش عمده ای از برخی رشته های ورزشی، استان همدان دارای سابقه بسیار خوبی است، اما نتوانسته ایم آن کرسی را حفظ کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: برای گرفتن نتایج مطلوب در حوزه ورزش و جوانان، دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها باید در کنار ما باشند.
جهانشیر همچنین نگاه دولت و رهبر معظم انقلاب و دست اندرکاران این حوزه به جوانان را ویژه دانست و بیان کرد: جوانان یک خلاء دارند و آن هم در حوزه فرهنگی است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: طبق تکالیف و قوانینی که در وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی داریم، حداقل 10 درصد از جمعیت هر منطقه را باید به صورت سازمان یافته به برنامه ششم توسعه برسانیم.
جهانشیر توجه به ورزش بانوان را از دیگر اولویت ها برشمرد و افزود: حوزه بانوان یکی از نقاط اتکای دولت و وزارت ورزش و جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان صداقت و راستی را بهترین سیاست دانست و اضافه کرد: دولت در حوزه ورزش خدمات زیادی ارایه کرده است که نتوانستیم آن را به درستی به مردم بازگو کنیم.
جهانشیر همچنین حوزه ورزش ملایر را مطلوب توصیف کرد و گفت: اقدامات انجام شده در این شهرستان نشان می دهد که در این شهر می توان کار کرد و وفاق و همدلی عامل اصلی این توسعه است که باید بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، «محسن جهانشیر» مدیرکل ورزش و جوانان همدان در سفر یک روزه به ملایر ضمن سرکشی و تجلیل از خانواده شهید «محمد موسوی»، همراه با پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی این شهرستان با امام جمعه ملایر دیدار کرد.
ملایر دارای بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.